conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ingen vannavgang, men hodet liggger veldig dypt og jeg er veldig moden, liten tupp igjen av livmortappen.. Jm mente jeg ville få en lett fødsel:) og at det ikke var lenge igjen nå.. Herregud så spennende Må tilføye at jeg har hatt veeeeldi løs mage i natt/dag..en del mensmerter med harde kynnere.. er 37+6
attpåklatt!! Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Så spennende å få høre slikt da... Og håper jammen jordmor har rett når hun sier hun tror du får en lett fødsel!! Lykke til ihvertfall om det skjer noe snart!! *klem*
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hei. svarte på innlegget ditt til morgen i dag. Så bra nyheter du fikk :-) Ønsker deg masse lykke til !!! Jeg var litt moden i uke 36.. og er nå 37+2 kan det ha modnet litt til da ? Du skrev at du var litt moden i uke 36 ? Kan det forandre seg så fort ? Bra i tilfelle :-) Kan du gå sann i flere uker eller ? sa jordmor noe om dette ?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 dette lurer jeg også på er 37 uker idag:) tenk dere..om ikke lenge er vi mamma!! for første gang i mitt tillfelle da:)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Første gang i mitt tilfelle også :-) Kjempe spennende og jeg må si at jeg er utolmodig nå :-)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Siden hun anbefalte meg å dra til tromsø med en gang,, så tok jeg det sånn at det kunne skje raskt det her:) Men det er 2 timer til tromsø herfra så..jm mente nok at det ikke var lenge igjen for meg... men hun kan jo ta feil..la oss håpe hun har rett:) Gleder meg sånn til å bli mor:)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 så hun mente at det kunne skje i dag/natt ? ÅÅÅÅÅ så spennende for deg, ønsker deg masse lykke til :-) Sitter her med kraftige kynnere nå.. men ingen mensensmerter.. skal til legen i morgen så det blir bra.
conney skal ha nr 2:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2007 jeg har jo bare 2 uker til termin da, så altfor mange uker vil det jo ikke ta..hihi Men ja, jeg forstod det slik at det kunne skje når som helst:) Skal til modnigsakupktur i morgen så blir spennende å se..
prøvekluten+3små Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 løs i magen var jeg og før begge mine fødsler..kanskje et godt tegn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå