skat Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Minsten begynner i barnehage siste uken i august. Permisjonen min tok slutt 16. juli og siden det har jeg vært hjemme med han i ferien min, og nå de siste ukene uten at jeg er i jobb. Det jeg lurer på nå er om jeg kanskje har krav på 1 mnd utbetalt kontantstøtte for denne perioden? I tilfellet jeg har det, er det mye styr med papirarbeid osv for å få dette?
♥Prinzessin♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Ja, men jeg lurer på om det er for sent å søke. Ring NAV imorgen og hør.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 På veiledningen til søknadsskjemaet stod det at man måtte søke innen tre måneder etter stønadsperioden. Du har altså fremdeles litt tid på deg!
lifa og Eline Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hvis sønnen din fylte ett år i juli eller tidligere har du krav på kontantstøtte for august. Du får fra mnd. etter at han fylte ett år og til og med mnd. han begynner i barnehgen. Selvfølgelig må permisjonen din også være slutt.
jennifer Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 Du har krav på 2 mndkontantstøtte:) Jenta vår sluttet i barnehagen 30 Juni,og fikk ikke plass i ny før 14 August, ringte Nav, trodde jeg fikk for 1 mnd, men nei da, August også Gode penger å tam seg:)
urigeller Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 Det kommer jo an på når barnet fylte 1 år da.... KS gis fra mnd etter fylte 1 år til og med mnd før fylte 3 år, evt til og med mnd barnet begynner i bhg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå