Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 I nedre del av ryggen (under korsryggen - altså nesten rumpa) så fikk jeg noen skikkelige tak i stad. De kom brått, varte veldig kort og var driiiiit vonde og kom ganske hyppig. to-tre pr minutt. Dette holdt på i noen minutter og etter det så har det vært borte Noen som har opplevd maken? Har det vært i nærheten av fødsel? Vil gjerne føde snart jeg (selv om jeg har 13 dager igjen til termin) Anyone? (skjønner at det er litt vanskelig å vite og sammenligne, men jeg takker for alle svar og synsinger uansett)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jo da jeg har også sånn av og til, og så iler det ned gjennom foten. JM sa at det nok var lillemor som trykket på en nerve. Jeg har 26 dager til termin, så tror ikke det har noe med fødsel å gjøre til meg i alle fall. Vil vente litt enda.
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Dette ila ikke - det var liksom noe mer sånn som krampetak -trur jeg jeg kan si.. men da var det sikkert det da ...pokkker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå