Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei! tror jeg har fått hemorid. Det kommer friskt blod hele tiden, såpass mye at jeg må gå m bind. Det gjør ikke vondt, men blir litt usikker. Er det normalt at det blør, og er det noe jeg bør gjøre noe med??
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hemmoridene blør av og til ja..Mine blør bare når jeg har vært på do... Du kan jo prøve sånne stikkpiller da..alcos anal el hva de heter...apoteket vet hva de heter....eller sheriproct salve...Men blør de så funker d best med stikkpillene...Iallefall bruker vi dem til de gamle på sykehjemmet;);) Hihi, neida, alle kan bruke det da:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Ja ta stikkpiller og sørg for at avføringa ikke blir for hard fremover. Jo hardere jo verre og jo mer du tar i jo verre blir de. Jeg ble kvitt mine ved å ta slik ducalak eller hva det heter for at avføringa skal gli lettere ( sorry ordbruken) og så drakk jeg maaassse vann og riktig kost. Da ble det helt bra til slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå