Gå til innhold

Inmotion 3 hjuling fra Xadvanture


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring me denne type vogn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt denne vogna og det står nå klar og venter på at babyen skal komme ut og ta den i bruk.

Har ikke testet den annet enn å trille den rundt i butikken og selvsagt fått satt den sammen her hjemme. Jeg er veldig fornøyd med den og gleder meg til å ta den ordentlig i bruk. Den virker solid og stødig, og er veldig lett å trille rundt. Jeg kjøpte den som er grå med limegrønt trekk inni, og digger både farge og design.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...