goopia1 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 noen som har erfaring me denne type vogn??
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har kjøpt denne vogna og det står nå klar og venter på at babyen skal komme ut og ta den i bruk. Har ikke testet den annet enn å trille den rundt i butikken og selvsagt fått satt den sammen her hjemme. Jeg er veldig fornøyd med den og gleder meg til å ta den ordentlig i bruk. Den virker solid og stødig, og er veldig lett å trille rundt. Jeg kjøpte den som er grå med limegrønt trekk inni, og digger både farge og design.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå