mammamammamammamor Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 er veldig forkjølt, og skal på kontroll te jordmor i morgen. jordmor og helsesøster deler et venteverelse. di sier at di ikke vill ha syke, eller forkjølte barn der pga smittefare, men eg lurer på om det gjør noe at eg kommer med renende nese og rusten hals, hva trur dere
mammamammamammamor Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 men eg skal ganske tidlig på kontroll. har prøvd å ringt i dag, men hun har ikke svart. så da får eg bare ta sjangsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå