Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 hva slags brudebukett skal dere ha? form og farge.det er jo så utrolig mange å velge mellom.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Bare et lite tips: Jeg kikket lenge på nettet på forskjellige buketter. Da jeg endelig hadde bestemt meg for en etter maange timers leting, tok jeg utskrift med til blomsterbutikken. Hun som skulle lage den, ville nesten ikke se den. Hun ville ha bilde av kjolen og kom med masse anbefalinger ut fra hvordan kjolen så ut. Mange av dem er veldig flinke, så visst du har kjolen klar, så kan det kanskje lønne seg å snakke litt med floristen. Min bukett ble veldig fin og hun fikk helt frie tøyler!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Skal ha hjerteformet orkideebukett.. Med hengende litt ned..
Arb.ledig husmor Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Eg vil gjerne ha en med hvite roser og en Gehebra, eller ka det heite...som er plassert ned i rosene, og så skal det henge noe gulltråder og brudeslør nedover... Rund eller hjerteforma... Og så vil eg gjerne ha en Gehebra(?) i håret også... Gifter meg ikke før neste sommer, så har no gooood tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå