Marianne87 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Noen som har positive erfaringer fra å bruke bringebærbladkapsler? og er det dumt å begynne i uke 32? Får en sterke kynnere direkte etter en tar disse tablettene? Jeg har ikke hatt mye kynnere i svangerskapet fram til nå er derfor jeg lurer Takk for all hjelp =)
Marianne87 Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 ingen? trenger litt hjelp her
line_n & sara Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 ville kansje venta med kapslene til rundt uke 35, og heller tatt litt te før den tid (teen er ikke like sterk som kapslene) jeg er 28 uker nå, og regner med å kjøpe inn litt te om ikke lenge! og kapsler blir det etterhvert! her planlegges det en lett og enkel fødsel, ja!! (har hatt masse kynnere!!! så håper det er godt for noe!!) lykke til!
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 jeg brukte bringebærte og gjett om kynnerne kom kjapt kan være derfor jeg ble så moden også¨så hvem vet. fikk masse kynnere av dem hvertfall når jeg fikk gravid
marghald Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg er 34+4 og begynte med teen denne uken. Men hvor mange kopper skal/kan man drikke i løpet av en dag? På pakken står det to kopper om dagen, men jeg merker ikke noen ting. Og jeg har virkelig slitt med kynnere denne svangerskapet... Føler liksom at det ikke funker siden jeg ikke merker noe. Noen som vet?
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 er det ikke anbefalt å vente med slikt til uke 37?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 bringebærte kan du starte med fra uke 35-36. man skal da drikke 3-4 kopper dagen. man kan også drikke 1-2 kopper dagen gjennom resten av hele svangerskapet, det er bra mot kvalme, bekkensmerter og andre svangerskapsplager. det skal hjelpe for å gi mer effektive rier, gjøre at man revner mindre og gjøre at underlivet og livmoren går fortere tilbake til normalen etter fødsel. Tror ikke det har noe bevist effekt på modning.
nieIDA *med nr 4 e FØDEKLAR* Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 jeg drakk bringebærblad te forrige svangerskap og gikk over tiden så på meg hadde den ingen effekt, men den smaker i allefall godt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå