LRMG Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Aaaaaa! Lei av overtid! Får stadig råd om å ta lakserolje, og det har visst en effekt. Husker det var en tråd her for litt siden om hvorfor lakserolje ikke er bra. Har noen linken til den, eller kan oppsummere hvorfor jeg IKKE skal ta det? Trenger litt motivasjon til å holde meg på den smale sti nå...
Sistah*G07*J09* Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det eneste jeg har hørt om lakserolje er at det kan føre til styrtfødsel. Derfor tørr ikke jeg å ta det, siden jeg bor over en times kjøring fra sykehuset..
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg har også hørt at det kan gå over til babyen slik at den bæsjer i fostervannet:/ I tillegg så gjorde naboen min på seg i ambulansen på vei til sykehuset!!!! Det gjorde at jeg tok skrekken! :l
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Styrtfødsel, samtidig at du blir sittende å drite og barn har dødd av det. Vent heller du!!!!
LRMG Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Takker og bukker. Trengte litt inspirasjon til å fortsette min langsomme ferd mot overtidskontrollen...
Månestrålen :-) Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jeg startet med lakserolje på termindato og tok det i 3 dager før det skjedde noe. Smakte forferdelig og brukte halve dagen på å sitte på do. Ikke til å anbefale! Like greit å vente til det skjer av seg selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå