Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/449051/offset/8 Vises kanskje ikke så godt da. Skal hilse tusen takk fra henne!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Den var kjempe fin =)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 såg det ikke så godt..hva er det ? hva sa hun?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 http://pic7.piczo.com/malin-06/?g=42581723 Se her istedet =) Hun ble kjempegla!
Drømmejenta født 31.10.06 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Så flott. Tusen takk for at du satte igang dette.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #9 Skrevet 15. august 2007 Dytte litt så flere kanskje vil se =) http://pic7.piczo.com/malin-06/?g=42581723
Gjest Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Ingen fler som vil se hva de har betalt på?
* 5 om dagen * Skrevet 15. august 2007 #11 Skrevet 15. august 2007 å,så fine farger, og den søte bamsen da...skjønt... men er nok mange andre også som vil se, men er veldig stille her i kveld, så vi får holde den oppe... tusen takk for at du har tatt på deg "jobben" kjempeflott gjort...
TusseMor07&09&14 Skrevet 15. august 2007 #13 Skrevet 15. august 2007 Flink du har vært:o) Kjempe fin var den!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 Kjempefint! Takk til deg Pølsa! :-)
trøndermamma Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 Kjempefin var den! Søt liten bamse:-) Godt å høre at hun ble glad for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå