Gå til innhold

utvendig/innvendig ul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal sikkert til u.l i uke 8(er i uke 6 nå). hvilken type ultralyd blir tatt da?innvendig/utvendig?

er litt bekymret for at ikke alt er som det skal, og vet ikke om det e rlike greit at jeg går aleine(siden det ikke er for "kosen"sin del jeg går. eller burde jeg ta med samboeren?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det nok tatt innvendig ul

Skrevet

er dette noe å ta samboer med på? blir jo ikke en "fin" ultralyd med tanke på at det kanskje holder på å gå galt...tenker på at siden det er innvendig u.l...og vi ikke kan se så mye likevel...

Skrevet

Jeg har hatt med samboeren min på de ul jeg har vært på og alle har vært innvendige. Ta på deg ett skjørt som det bare er å dra opp så dekker det til litt. Når du ligger der og ser spiren din bryr du deg ikke om at samboeren din er med med. Det er jo stort for begge to :)

Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde med samboeren min når jeg var til innvendig ul etter blødning ( var MA da ). selv om det ikke var ett hyggelig syn, tror jeg han syntes det var greit å være med meg. Hadde iallefall god støtte da når det viste seg at det hadde gått galt. Du kan jo høre med han hva han har lyst til. Har du hatt noen blødning eller noe da siden du tror at noe er galt?

Skrevet

hadde brune flekker i utfloden i dag og tenkte selvfølgelig det verste., jeg er sikkert en av de hysteriske førstegangs gravide som alle bare ler av. men sånn er det bare. håper bare at det blir med brunt og ikke friskt blod. har jo hørt at det er vanlig, men får liksom ikke roen i meg når det gjelder meg selv...

og i og med at det er så mye snakk om sa og ma her så blir det jo ikke akkurat bedre;i)

Skrevet

Hvis det bare er litt brun utflod så tror jeg nok at det går bra. Jeg hadde små blødninger den gangen jeg.

Lykke til...tror det går bra med deg jeg

Skrevet

går nok sikkert bra, men det er forferdelig vanskelig å gå rundt med disse tankene, heldigvis begynner jeg i jobb i gjen i morgen etter 2,mnd ferie. så da får jeg mange andre ting å tenke på . tror rett og slett at det er en del av problemet.

takk for oppmuntring. godt å ha dere her inne, siden alle andre ikke skal få vite noe ennå...

Skrevet

i følge mens er jeg 7 uker på vei i dag og var på ul.

da var det innvendig..

ska på innvendig i neste uke oxo

Skrevet

hei

var på innvendig ul i dag 6+6 og så hjerte slå...veldig koselig ( selv om dette er min fjerde graviditet på ett år, så håper jaeg at alt går bra nå.) Og skulle ønske mannen min var der for å se. i uke 8 kan du se en del. Ta med mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...