Gå til innhold

Bursdagsgave tips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har to veldig veslevoksne og "kule" småsøstre som fyller 9 og 10 år 14.september. og jeg er jo den "kule" storesøstra. men jeg lurer fælt på hva jeg skal gi dem. min tredje søster fyller 14 3sep, og hu elsker playboy bunny, så jeg har bestilt bunnystæsj til henne, men lurer fælt på de to minste! Noen forslag? Jeg må si at de har vokst ifra hele barbie greia!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke kjøpe noen kule klær på wow eller noe???

Skrevet

klær er mer foreldre sin jobb. husker jeg HATA myke pakker når jeg var i den alderen. Nei. de vil ha kule ting

Skrevet

*kule smykker og ringer

*gavekort på kino

*ipod

*kamera

Skrevet

Nå får jeg sikkert kjeft, men ville ALDRI kjøpt playboyeffekter til min lillesøster, uansett hvor kult hun synes det var. Synes ikke det har noe med barn å gjøre i det hele tatt.

Men noe kult fra wow til de to minste må vel være midt i blinken fra en kul storesøster:-)

Skrevet

det er ikke sex leke tøy jeg har bestilt! ;) Men et kjede med bunnylogoen på.. ikke værre.. Det er 2 ting hun ønsker seg. ting med playboybunny på og med hasjplanta på. og ikke f om a får ting med bilde av hasjplanta på av meg!! Så jeg valgte playboy!

Wow? Er det en nettbutikk el?!

Skrevet

Skjønte det;-) Men synes likevel ikke at barn skal bruke slike effekter, men, men, det er bare min mening:-)

Wow er Bik Bok klær beregnet på jenter i alderen 8-15 år, masse kule klær i gøye farger, er veldig populært her i Bergen ihvertfall, er forholdsvis nytt her, men har kommet tre butikker på kort tid.

Skrevet

Var i 9-års bursdag her om dagen og den kuleste pakka som fikk mest oppmerksomhet var den med "hobby" ting i.. Lag din egen sprettball og andre småting. Sånt finnes det jo masse av, lag buttens, smykker, kort osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...