Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Andre som har opplevd det.... Litt innpakket i bæsjen liksom... Må eg ringe lege...
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 jeg ville kontaktet lege. Jeg kontatktet helsesøster da småen hadde nesten svart avføring. Da sa hun at det ikke gjorde noe men at jeg måtte kontakte lege hvis det kom blod i avføringen
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jenta mi på 3,5 hadde det et par dager nå. Jeg kuttet ut alle melkeprodukter og nå er det borte. Det kan være melk noen små reagerer på, ikke godt å si, tarmen til de små er også veldig sart og det skal ikke mye til før det sprekker blodkar, selvfølgelig kan det være betennesle, men i mitt tilfelle var og er hun i super form, det var veldig lite blod her. Man måtte "se" etter. I morgen skal jeg på 3 mnd kontroll og da nevner jeg det for HS. Det var også en her inne som hadde opplevd dette etter antibiotika kur på den lille, da hadde det blitt en infeksjon i tarmen mest sannsynlig etter antib.kur. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Eg snakket med legevakt no og dei bad oss ringe Hs i morgen.. Ho nærmer seg året så vi er begynt blande lett melk med erstatning.. Kunne være det som var årsaken.. Virker pigg ellers så eg veit ikkje kva det kan være... Tusen takk for svar... HI
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Ta bort melka du og se hva som skjer. Melkeallergi kan gi blod i avføring til barn. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Ho eter ikkje grøt lenger så eg tørr ikkje ta bort melken heller.... Bruker collet og har brukt det hele tiden... No men noen få ml lett melk,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå