Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg bestemte meg for å skrive opp barnefar.Å ting tar jo tid med nav. Først så var nede å skrev han opp,når jeg har gjort d ,så skal de sende breve til han,så må han møte der nede,å d gjorde han vel 3 uker etter han hadde fått brevet.så ville han ha en dna test,så blir d sendt til fylke og der blir d liggende i ca 3 mnd før de sender et brev til han at han skal opp å ta blodprøve og d får han 3 uker på ,men møter han da, neida. så da blir d sent et brev til at han får en uke på seg,og da ble d tatt blodprøve. så etter ca 1 mnd får jeg svar og den er NEGATIV. Hele den prossessen tok ca et 1/2 år. Men så,jeg får ikke d til å stemme at den er negativ,jeg tror han har sendt noen andre til å ta den testen. jeg sier d til nav,men gjør de noe med d, NEI. Jeg har d bare latt d ligge med går selvfølgelig å tenker på d hver dag. Å i dag kom d,en venninne kom å spurte om jeg hadde fått svar på prøvene å jeg sa bare nei,fordi jeg orket ikke å prate om d. Hun sa ho hadde overhørt en samtale mellom han og noen kamerater og da hadde han sagt at han skulle sende noen andre. og ho er den eneste jeg har sagt til at jeg har skreve han opp,å ikke har jeg sagt at jeg mistenker han får å ha sendt noen andre. Så d er jo ikke bare noe jeg har trodd,d er mest sannsynnelig skjedd. Jeg tror jeg vil ringe til nav i morra å si d,men jeg vet at de ikke kommer til å gjøre noe med d,fordi d er jo rykter jeg kommer med. å d er så j.... Kan de ikke bare sjekke d?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 skjønner du er frustrert ja. føler med deg...kan ikke være noen lett situasjon.. men er rart hvis han har kunnet sendt noen andre...for han MÅ legitimere seg når prøven blir tatt. dette skal legen/eller den som tok prøvene ha notert ned nr på id kortet/passet hans. få sjekket opp dette . er ikke det gjort er det en grov feil som fører til at du kan få tatt nye prøver. håper det ordner seg for deg
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 hvis du er helt sikker på at det kun er han som kan være faren,du vet at du ikke hadde sex med noen andre må du jo bare få overbevist noen om det da!!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 men hvis han sender en som ligner på han med han sitt legg så er d jo ingen som finner ut av d
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg hadde sex med en,en mnd før. jeg har nå skrevet han opp,så får vi se hva resultatet blir da. blir d negativt så har jo han andre jukset. men hva skjer med han hvis d visser seg at han har sendt en ann for å ta blodprøve?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 da kan du vel anmelde han da,eller nav..kan jo gå under dokument falsk eller noe det da-og da sliter han jo!og det fortjener han da!!
FrøkenSprøken Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Hvor lang tid var det mellom at du hadde sex med de to da? Ser du skriver en mnd, men kan du være litt mer presis? Hadde du mensen etter at du hadde hatt sex med han første da? Og ble mens-termin korrigert når du var på UL? Uansett er han en dust hvis han har gjort det, og da er det kanskje bedre for jenta di å slippe å ha han som "far"? Du har gjort ditt, så du har ingen ting å skamme deg over. Så slipper du å risikere at han plutselig vil ha kontakt om noen år, for så å drite i henne, for så å vil ha kontak o.s.v. Jeg mener at man skal informere både barnefar og stat, men det har du jo gjort. Er nok av mødre som sliter med idiotfedre til ungene sine her inne. Noen av barna hadde nok hatt det best dersom det stod far ukjent, slik at han mistet rettighetene sine. Du kan jo fortelle jenta di hvem faren er uansett?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 hadde mensen etter han første ja. så terminen stemmer med han som mest sannynlelig har sendt noen andre. d er ikke alltid de terminene stemmere da men. må jo stole litt på de legene. jeg har lyst å fortelle gullet mitt hvem som er faren, syns d er riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå