På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Sliter du med rare sykluser, kort/lang mens +++++++ Bor du i nærheten av Sandnes i tillegg??? Da anbefaler jeg deg å prøve dette. En venninne av meg med pco gikk til akupunktør og homeopat (ja han er utdannet begge deler) På Sandnes. Der mente han at i løpet av 5 behandlinger så skulle han ordne opp. Venninna mi ble ikke akkurat overbevist!!!! Ved første behandling fikk hun utlevert noen små kuleforma tabletter. Disse skulle hun ta 2 stk. av hver dag. Han ga henne akupunktur 2 ganger rundt eggløsn. første måned. Ja hun fikk mensen. Men hun kunne jo ikke gi opp etter kun 1 mnd. Neste mnd. fortsatte hun på disse "magiske tabl" og hun fikk akupunktur 3 ganger iløpet av denne prøveperioden. Denne siste mnd. var første gang hun fant eggløsn. i løpet av alle mnd. hun hadde vært prøver, og ja etter disse 5 behandlingene iløpet av 2 mnd. ble hun gravid!!!!!!!!! Jeg er en av dem som er villig til å prøve det meste. Var så lei av å få mensen måned etter måned. Mannen min og jeg er et av de parene legen kaller uforklarlig barnløs. Så jeg bestilte time hos denne mannen. Jeg fikk også disse magiske tabl. kalt: Pulsatilla. 2 måneder gikk og jeg hadde fått 5 behandlinger. På mand. fikk jeg positiv graviditetstest!!!!!!!!!!!!! Magiske hender eller ??? Selvfølgelig kan dette være tilfeldig, men jeg har troen. Og resultatet det kom :-) Denne fantastiske mannen heter Tom Fjelltvedt. Jobber på Sandnes naturmedisinske senter tlf: 51666220. Det er lettest å komme igjennom på tlf. på formiddagen. Kontoret ligger i 5 etg. i samme bygg som resturanten Charles & De. (Tror det er det den heter...) Du går inn fra langgaten. Lykke til!!!!
fru.britta Skrevet 19. august 2007 #2 Skrevet 19. august 2007 heisann...har annbefalt dette for ei veninne a meg, hun bor ikke så langt fra sandnes heller.hvor mye koster denne behandlingen og er det lang vente tid tro?
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 19. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2007 Ja det er absolutt å anbefale!!!! Første konsultasjon betalte jeg 600 kr. Jeg var der ca. 1 time. Først hadde vi samtale om hva mitt mål var, om syklus, evt. sykdommer m.m. Så fikk jeg satt nåler. Fikk i tillegg disse berømte homeopat pillene. De neste konsultasjonene koster 350 kr. Da setter han nåler. Anbefaler å gjerne få time tidlig i syklusen. Slik at han kan "lade opp" til selve eggløsn. Jeg fikk time inne en uke eller to. Var mitt eget ønske. Så det kan hende jeg kunne fått før? Noen dager begynner han kl.07, mens andre dager jobber han til kl.19. Så han er så fleksibel! ØNSKER VENNINNEN DIN MASSE LYKKE TIL :-)
snaxie Skrevet 19. august 2007 #4 Skrevet 19. august 2007 Yeeesss dette var deilige nyheter!!! Gjett om jeg skal prøve denne mirakelmannen. Jeg bor ikke så langt unna fra Sandnes heller. Jeg ringer han den dag imorgen. Tuuuusen takk for informasjonen.
sueno Skrevet 19. august 2007 #5 Skrevet 19. august 2007 hei:) dette høres veldig spennende ut, vet du hva de pillene du fikk heter? bor i bergen så det blir litt langt å reise ja:)
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 20. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2007 Hei Sueno! Det finnes helt sikkert en homeopat i Bergen? Pillene heter Pulsatilla 30 ch. Et lite rør som er lilla utpå (finnes i mange fager, men det lilla skal visst være det riktige?!) Inni er det bittesmå hvite kuler. Jeg skulle ta 2 stk. hver dag utenom måltid. Skulle ikke ta dem under mens. Disse sammen med akupunktur gjorde susen.... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå