Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 gutten min på 3 mnd har tendenser til å kaste på hodet fremover eller side til side i perioden før han sovner (sovner skikkelig). Virker som han ikke finner skikkelig ro. Når han våkner skjer det samme og da er han skikkelig ivrig med fekting med armer og bein. Noen som kjenner igjen dette? Mao er dette normalt? Takknemlig for svar for jeg begynner å lure på om noe er galt med han
snartmammapåny Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 har hørt at det at babyer kaster på hode kan bety at de har en utglidning i nakkeskivene. altså i ryggsøylen. Var en kiropraktor som fortalte meg det. De gjør det vist instinktivt for å reparere "skaden". Er ikke noe farlig, og somregel så får de til å reparere det selv med å kaste på hode. Ofte så kaster de en del på hode også i våken tilstand. (Det gjorde småen mye) MEn kan være et tips å høre med en kiropraktor, ostepoat eller manuellterapaut.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Uff... Nå ble jeg seriøst litt redd for lillemor her.. Hun kaster hodet fra side til side hver gang hun skal sove....
Mia_I Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Det er jo også mange babyer som er urolige rett før de sovner, så sannsynligvis er det helt normalt.
MTMT Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Gutten min på 3 mnd gjør akkurat det samme! Hiver hodet fram å tilbake mange ganger før han sovner. Det er ganske normalt. De prøver bare å finne roen. Tror ikke du trenger bekymre deg over dette.
Fleskepølsa Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Samme med veslefar, særlig tidligere (-han er 8 mnd nå). Var til kiropraktor pga kolikk da han var ca 2 mnd, og det var ingenting i vegen med nakken. Synes dette hørs ut til å være normal oppførsel, men lytt til ditt mammahjerte om du er urolig. Undersøk det, og få det ut av verden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå