Gå til innhold

Har blitt tante igjen i dag jeg :o)))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en liten Leah :o))

en skikkelig tørn for svigerinna mi - men nå tror jeg alt er glemt :o)

Gleder meg sååå ille til å se det lille vidunderet :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Å være tante er jo bare kos:0)

Skrevet

Ja, bare kos :o)

tantebarn nr 8 ! men like kost for det - gleder meg sååå ille til å se den lille prinsessa :o))

Skrevet

Har vært å sett på vidunderet nå :o)

å helledussen - sååå skjønn !!!

rykka litt i eggstokkene ja ;o) hehe...men her blir det IKKE fler !

Skrevet

Gratulerer så myye:o))

Joa, Torpekjærringa.. Nå har du jo kjøpt deg stort hus og greier.. Plass til masse barn da vetdu;-) ..hihi..

Det er ikke TM som har fått eller???

Skrevet

Hehe ;o)

er alt for gammal til det jeg nå....... og har vært sååå utrolig heldig med de 3 jeg har :o)

Joda, er TM som har fått ei lita prinsesse :o)

Skrevet

Neida, det er du ikke! Men, skjønner at du er fornøyd da:o) Får vel låne tantebarnet litt innemellom kanskje, hihi...

Dæasken, visste ikke det jeg.. Men, nå har ikke jeg sett henne siden vi sluttet på u.skolen. Regner med at det blir dårlig med klassefest på henne til lørdag da!! Gratulere henne så mye fra meg om du husker det da, og om hun husker meg, hehe... Utrolig kost da!

Skrevet

koselig med tanteungær da :o) deilig å levere dem tilbake etter en stund også da vettu ;o) hihi !

har mange overnattingsgjester av tantebarna mine stup i ett vi - er så koselig så!

Joda, hun hadde en skikkelig stri tørn da...men men...... ;o/ blir nok dårlig med klassefest på henne da ja- hihi.

Skal hilse jeg, gikk dere i samme klasse?

alt bra med dere?

Skrevet

Såpass ja:o)))) Ja, kost med tanteunger:o)

Idag var Theo sin siste dag i bhg, var ordentlig trist, snufs!!!

Huff, hadde hun det ja:o\ Nei, hun gikk i paralellklassen min, men hun var venner med noen fra min klasse da.

Alt bra her vetdu! Dere og? Tar huset form?

Skrevet

Ja, V sa det i sta - at det var hans siste dag :o( snufs...lille sjarmøren....!

Blir nok bra med en litt større barnehage også vettu + litt lettere med henting & bringing :o)

Alt bra her....nå er vi " ferdige med 1 etg..... mangler et par turer til ikea - for vi har jo ikke møbler til 200 kvm ;o) hihi....men men...det kommer seg !

I morgen har vi kontraktsmøte med kjøperen av det gamle :o) skal bli deilig å bli kvitt det....mye styr & ikke minst dyrt med 2 hus !

Skrevet

Ja, greit at den ligger rett ved jobben til P vetdu! Ellers har vi vært storfornøyde med der han er nå og:o)

200!!!! kvm, gosj det er myyye det!!!!:o)) Huff ja, 2 hus er jo ikke akkurat gratis:-p

Gleeeeder meg til det er min tur til å shoppe møbler på Ikea:o))))))

Skrevet

Så linken til huset på kl st haugen,...... er det intressant eller? så kjempefint ut !!

Skrevet

Ja, vi skal se på det i morgen.. Men, P vil ha et nyere hus, og det er jeg forsåvidt enig i! Det er jo fra 1955... Håper i det lengste at vi får tomt da...

Skrevet

Lykke til :o)

tomt ja...drømmen det,...men f.... for noen priser -vi ahr 2 vennepar , det ene av dem ahr kjøpt tomt på kr øy -1,125 og det andre på Bjørnstad, 850 000 - herreguuuuuud !!

ta kvelden jeg ;o) sove godt vennen ! Vi prekas!

Skrevet

Shit!!!! Ja. det er drøye priser...... Her starter tomtene på 350 da, er kommunale.. Håper håper:o)

Ja, jeg snart også vennen!!

Sove godt, nattinatt:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...