Boy or girl? 16.08.07 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Her går alt med det samme stort sett...Går litt å lurer og kjenner etter, men tror ikke jeg har noen tegn på fødsel ennå..Hmm..
♥Rime♥ Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Heisann, har termin på fredag. Kjenner ingenting spesielt jeg heller. Fikk litt mensen smerter etter middag men tror bare jeg overspiste. hehe. Kjenner etter hele tiden for jeg håper og håper Men ser ikke ut til at noe vil skje med det første nei. Kjerringråd har jeg også gitt opp.. Lykke til, " måtte vi snart få vondt" !!!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 har termin på lørdag,men ikke anntydning til fødsel,men blir heldigvis satt igang på fredag,hadde nok blitt overtid hvis ikke:)
2søtesmåh Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Termin på lørdag. Har hatt flere våkennetter den siste uken/halvannen.... Dette pga av krafrige mensmurringer og andre vondter...men ikke antydning til at de skal ta seg opp og bli regelmessige, Har ikke peiling på om slimproppen har gått, har hatt mye utflod hele veien, så vanskelig å si....Føler at det IKKE blir i kveld i allefall. Har jo bestilt baby på termindagen, men ser gjerne at det kan skje et par dager før ja, dagene går liksom helt greit, men jeg sliter med disse våkennettene.......JM-time på mandag, da vil jeg spørre på akupunktur, for hun kan det, og evt om hun kan sjekke modning.... bare for å vite ståa......Føler at det blir JM-time på meg nemmelig, men håper at jeg "slipper" den da, vil MYE heller treffe JM på sykehuset, helst i løpet av i natt ) Lykke til alle dere andre også
tolle Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Hadde termin i går. Helt ærlig så føler jeg meg som en dass !! Har ikke det minste lyst til og se ett annet menneske før jeg popper. Desverre skal vi ha kaffebesøk av en gammel tante til min kjære samboer i morgen. Hør den gleden. Hver morgen er en så stor skuffelse, når det da går opp for en at det neimen ikke skjedde noe i natt heller. Det eneste jeg trøster meg med er at om to uker har jeg garantert ett lite under hos meg. Kan ikke minnes at jeg var så lei med førstemann. Skal bli godt og få kroppen sin tilbake. Så det er nok bare til og vente i spenning. Så får vi se om det er en gutt eller en jente. Da tror jeg at jeg kommer til og glemme denne surmulingen min.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Termin i dag=) Venter spent på mine første vondter!! Har enda ikke hatt menssmerter,kynnere, eller noe som helst. Tviler også sterkt på at proppen er gått... Hmmm.... Så sitter bare å venter i spenning! Håper hver kveld vi legger oss, at jeg skal våkne i løpet av natten med vondter, men neida... Ikke noe enda=( Lykke til folkens=) Måtte vondtene hagle ned over oss;)
År og dag Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Termin 18.08 og kjenner INGEN TING. Ingen kynnere, ingen mensmurringer, ingen slimpropp som løsner og sover som en stein hele natta. Det lukter overtid her.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå