bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 jeg bare lurer på hva jeg må være forsiktig med å putte i meg nå som jeg ammer. har skjønt at jeg skal holde meg unna alkohol.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 hei snuppa jeg kan egentlig ikke si noe spesiellt,for det er så forskjellig.. du m,å nesten bare prøve deg ut.. jeg spiste det jeg ville ha,marcus reagerte ikke på noe..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 he he.. ja blir morsomt om jeg må begynne å tenke tilbake på hva jeg har spist. spiser som en hest nå som jeg ammer. alt går ned på høykant. he he.. tømmer skap og skuffer for mat.
lego Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Jeg måtte holde meg unna salat/kål og cola... Ellers kunne jeg spise som normalt...
BettyBoob Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 hos meg var det løk og brus! Han fikk skikkelig vondt i magen når jeg drakk brus. Med en gang jeg sluttet med det var alt bra Det er litt forskjellig fra barn til barn!
fox`y Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 spiser som en hest jeg oxo:( gikk jo ne så fint i vekt etter fødselen men ikke nå lenger... gutten min har kolikk da så jeg kan ikke spise så mye,blir veldig ensformig..men du må nesten bare prøve deg fram å se om han reagerer.. min reagerer på krydretmat,brus,salat,lasagne,is,saft,kaffe,sauser,div.potetgull,dressinger,gryteretter,kål,jordbær,frukt osv osv...1 mann reagerte oxo på sjokolade,men d kan jeg spise nå heldigvis... men d er individuellt..håper ikke han reagerer på noe for hans skyld for d er så grusomt å se og høre på når de har vondt stakkars... Lykke til iallefall, å kos deg me maten:O)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 ok. da får jeg bare prøve å huske hva jeg har spist da. sånn at om han får vondt i magen, så vet jeg hva det er. takk for hjelpen
Gjest Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 I utgangspunktet er det vel alkohol og nikotin du må holde deg unna, men ulike barn reagerer jo ulikt. Begge mine har reagert på kål, løk, sterk mat, melkeprodukter og kullsyre de første mnd... :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå