Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Hei på deg vennen:) Har du hatt en finsommer tross det dårlige været? Hvordan går det med deg? Klem fra *meg*
Lillegull og spiren Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 hei vennen:) jeg har hatt det fint,,har ikke gjort så mye denen sommeren,har egentlig bare venta på det fine været som det ikke har vært så mye av:( Er veldig spent om dagen da,for jeg har ikm om en uke og lurer nå på om jeg har en spire der inne. hva får du opp på meg? hvordan har du hatt det i sommer da?er alt bra med deg? klem
viny Skrevet 21. august 2007 #4 Skrevet 21. august 2007 Hei får jeg lov å være så frekk å trenge meg på lurer så hva dere ser på meg. Dere spår begge to gjør dere ikke. Jeg er født 281161 og gubben 190561. Vi prøver og prøver mistet i ma i juni og siden det har vi prøvd . Vi vil så gjerne derfor er vi ganske desperate . Ser dere noe om når og hva det blir? Vet at dette var litt på grensen å trenge seg på slik beklager det. Men tusen takk hvis dere ser noe på oss hilsen viny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå