lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 lillegutt på 4 uker har stort sett ikke sovet idag, sovner så vidt for å så våkne igjen, ligger å kaver, griner litt, sutrer, kaver enda mere, trykker litt, sovner, sover i 5 min og våkner igjen. våkner av at smokken detter ut, får han ikke til å sovne uten den heller.... han er jo trøtt... og det er jeg og! jeg har trillet tur, gått rundt med han, alt mulig! hva skal jeg gjøre?
sofi 81 Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Skriker han mye da? Kan han ha vondt i magen?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 han skriker mye om kvelden, misstenker kolikk, skal til kiropraktor imorgen. men han hylskriker ikke sånn nå på dagen, bare gråter vanlig, bare litt, men kaver mye, spreller med armer og bein, finner liksom ikke roen....
sofi 81 Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Prøv å gi sukkervann og se om dette kan hjelpe. Er jo ikke lett å sove hvis det kniper til i magen hele tiden.
lemontree Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Du har min aller dypeste medlidenhet, håper du får gode råd i morgen! Skrev ellers dette i et annet innlegg, hvis han har litt problemer med magen, kan det kanskje hjelpe?: "På sykehuset ga de meg noen råd om massasje: En runde massasje rett nedover på magen, så en runde fra venstre mot høyre (for deg) nederst på magen (over tykktarmen) og så holde knærne hennes oppover litt. Da det ikke hjalp tok barnepleieren et termometer og stakk det varsomt ca en cm opp i endetarmsåpningen noen ganger, da bærsjet hun, og det hjalp veldig. Jeg gjør ikke DET hver gang hun skriker, men har forsøkt et par ganger som site utvei. Min lille på 3 uker har en forkjærlighet for fotmassasje. Da ligger hun på ryggen oppå magen min, så holder jeg bena oppover så hun får en god bøy i knærne, og så stryker jeg henne over tærne. Det er et fotsone-triks, der heter det seg nemlig at det er beroligende å bli støket over tærne, og så skal det være noen søvnsentere i tærne..." Lykke til! Håper det bare er "den dagen", og at det er bedre i morgen! Håper du får noe godt til middag, og at du får fred til å spise den! klem
lengter daler ned i skjul... Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 takk for svar... nå har han faktisk sovna i vogna! får håpe han sover en stund. Gleder meg veldig til kiropraktor imorgen. har prøvd massasje men synes ikke det hjelper noe særlig egentlig. Mye utrøstelig hylskriking her om kvelden og natta, føler meg helt hjelpesløs, stakkars gutt! han har det skikkelig vondt ( men det blir vel bedre etter hvert....
sofi 81 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Det hjalp med kiropraktor for oss : ) Etter 4 ganger. Får håpe han sover litt nå slik at du får slappet av litt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå