Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Sønnen min er helt ustyrlig. Han er så trassig at avledning ikke funker lenger. Det nytter ikke å prate med han eller som sagt avlede han med noe lenger. Jeg er så kjempe frustrert at det er like før jeg dunker hodet mitt i veggen av frustrasjon. Når vi skal gå noen steder, så går det helt fint de første skrittene. Men så plutselig slår han seg om og vil ikke. Da står han bare der og sier at han ikke vil. jeg prøver å lokke han med masser rart, eller avlede han med å si at det komme til å bli så gøy...og huske du den og den gangen. Men han vil ikke. Det ender alltid med at jeg bære han og sette han i vognen. Men da begynner han å hyle som en gris slik at folk rundt meg ser rart på meg. Føler meg skamfult, fordi skulle tro jeg holder på å slå han eller noe. Og det ender alltid med at jeg blir kjemp sint på han, og overser han fullstendig. Jeg kan bli sint på han flere timer etter. Jeg er så lei av at hverdagen vårt er sånn, for det går ikke en eneste dag uten at det er noe med han. hva galt er det jeg gjør??
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #2 Skrevet 16. august 2007 Ingen som har noen bra tips å dele??
Gjest Skrevet 16. august 2007 #3 Skrevet 16. august 2007 har ikke kommet så langt enda jeg da..er han i trass alderen?Du kan jo ringe helsestasj din,dem har kanskje noen ideer til hvordan du skal håndtere det:-) Lykke til:-)Det går nok over!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Han er snart 3 år. Kjempe trassig gutt. Har ringt hs, men hun har ferie akkurat nå. Jeg går til hun faste bare, for hun er den eneste som kjenner gutten min mest. Men takk streken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå