Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har ikke vært å "frekket til meg" noen t-skorte i dag.. har vært inne hele dagen. Kommer meg jo ingen vei når sambo ikke vil kjøre meg - selv om oppdraget er aldri så NOBELT Kan jeg tilgis?
Miss L å di Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det er klart du kan tilgis!!!!! Hvorfor må du kjøres forresten?? Har du ikke lappen? hirrhirr..
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 hehe - er IKKE kjørbar for å si det sånn. Klarer ikke sitte bak rattet urk hadde akkurat noen skikkelige tak i ryggen.. jeg ble helt rar og fnisete og har aldri kjent noe slikt før i det hele tatt - må være relatert til NOE
Miss L å di Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Er det ikke plass til bollemagen kanskje?? c",) Rar og fnisete av tak i ryggen??? Har det klikka helt eller? :-)
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. august 2007 Ja.. trur kanskjje ting kan skje.. men med andre har jo ting tatt laaaaaaang tid så.. nuvel
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Jaja.. du er vel tilgitt, da.. Er vel egentlig mest irritert på den latsabben av en privatsjåfør du har! Synes han kanskje skulle ha sett nødvendigheten av et par nye 'coola t-shirts'! ..men -har du ting på gang i magen, sier du?! Ååå! Så spennende!! *jumpjumpjump*
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. august 2007 Ja... har akkurat sett på CSI og tatt tiden på vondt i ryggen og menssmerter foran.. 5 minutter mellom, men har dabbet av nå - og det er sikkert ikke vondt nok men håper på SNIKING i køen ja eller som jeg kaller det - å ta min rettmessige plass som FUS fuuuuuuuuuuuuuuuuus
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Å! Så spennende, da! Da skjer det iallefall NOE! ..fuuuuus i vei, du! Jeg har IKKE tenkt til å krangle med deg om den plassen!
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2007 Kanskje jeg ender opp med å gå som Duracell - "små" tegn som kommer i tide og utide.. uff - håper ting skjer FORT nå orker ikke at det skal tværes ut i evigheten Men ja, det er vel greit å fuse foran deg - du har jo en drøy mnd igjen så det er greit å knipe litt til da Anyhow - smerter kom til meg !! Nåh., jeg er KLAR og det er lille tulla i magen også
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 ..sender litt smerter over til deg, jeg.. -materialisert som små stjerner fra et lunkent tastatur..! ********************************** Og hjelper ikke de stjernene, så vet jeg ikke hva som hjelper! Klarer vel et par til mens jeg er igang; ************** ***************** ***** **** ** * * * Litt prutting på slutten -gikk tom! Nei, søren! Misunner ingen å dra'n så langt som Duracell! Men det lå vel i nicket at hun skulle holde ut leeenge! Moralen er; velg nick med omhu om du vil deg selv vel!
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2007 Jeg lurer litt på hvorfor tastaturet ditt er lunkent jeg da? *undre* Men takker og bukker for smerter - selv om de prutter på slutten hmm... hva slags navn skal man ta da mon tru? prosjektilet_fødeklar?
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 Hehe! Prosjektilet_fødeklar er jo rimelig dekkende! ..å velge nicket Tregeste_ungen_i_byen_fødeklar for eksempel er jeg redd kan fungere som selvoppfyllende profeti! Lunkent tastatur kommer av at jeg er en racer på LFT-metoden når jeg farer over tastene! (Let Finn Trykk for uinnvidde!) ..blir mye ekstra tasteklabbing med den teknikkken! Så forresten en tråd der du _selv_ løste mysteriet ang nicket mitt! ..bra, Nancy!
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. august 2007 I knoooow.. Min PC er så teit at den bare viser litt av nicket til folk - når det står ved siden av tråden hvem som har svart.. og det var på grunnlag av "hochsch" jeg laget tråden.. også etterpå så jeg hele og ble LITT flau kan du si.. hehe - ammetåka!! men kos deg med det lunkne tastaturet ditt - nå skal jeg legge meg (lurer på om ikke jeg skal få med sambo på litt laken-tango for fortgang i prosessen) snakkes
SokkeLaila Skrevet 15. august 2007 #14 Skrevet 15. august 2007 ..skal ta med meg Hochsch-magen min og legge meg selv! Hils han Gunnar på Mo, da! ..han er visst en racer på tango!
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 #15 Skrevet 16. august 2007 artig lesning lenter, slettes ikke verst!! Selv kunne jeg desverre ikke delta fordi jeg ofra kvelden til å se en visstnok dritkul mannefilm om lastebiler (ja, lastebiler) fordi sambo mente at den burde jeg for all del ikke gå glipp av.... Joda, grei den... Kris Kristofferson var nå litt småsexy med skjegget sitt han... Ble det noe "hoppla" på deg i går Fabel_Aktiv??? Å fikk du mere vondt?? Dette må jeg sitte her å lure på i timesvis før dere kvinnfolk ser det for godt å stå opp.... GAAAAH!!!!!!
Fabelaktiv Skrevet 16. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 16. august 2007 Hehe.. lastebilfilm? jaja... Jada - hoppla ble det -litt vondt i løpet av natta, men jeg sovnet igjen hver gang.. Mange doturer (nr 1) og litt skuffet - men egentlig er det greit for jeg skal i et møte nå som jeg egentlig ikke vil utsette Men ting har startet!! Det er sikkert og visst
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 #17 Skrevet 16. august 2007 nice... Må ikke føde på møtet da. Litt dumt kanskje...
Miss L å di Skrevet 16. august 2007 #18 Skrevet 16. august 2007 Men nå finner jeg senga... prekast...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå