Tomine is my star Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Står i en brosjyre at man kan få et beløp på 660,- Hvem kan få det? Er alene med ei jente på 11mndt,kan jeg få småbarnstillegg? På nav her hvor jeg bor kunne de ikke svare meg på det..makan til kontor.. :/
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 hei. du får småbarnstillegg hvis du er alene med barnet og mottar full os,...
Tomine is my star Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Ja,jeg får full os... Må jeg søke om det,eller skal det gå automatisk?
Gjest Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 jeg forsto det som om at jeg måtte søke...er fra barnet er 1-3 år:-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 hmm...her gikk det automatisk når jeg gikk over på full os.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 jeg har også forstått at det skal gå automatisk. å at det er derfor alle disse opplysningsdamene på nav ikke har fått med seg denne støtten
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 " Småbarnstillegg til enslig forsørger gis til enslig forsørger med barn mellom null og tre år, med rett til utvidet barne-trygd og samtidig rett til full overgangsstønad. Det gis bare ett tillegg per enslig forsørger, uavhengig av hvor mange barn i alderen 0 - 3 år vedkommende faktisk forsørger." Hentet fra Nav.no, og skal komme automatisk når man søker om utvidet barnetrygd, om man derimot går fra redusert til uredusert os, må man ''søke'' om å få tilbake småbarnstillegget ( såfremt man oppfyller kravene selvfølgelig) ved en selvkomponert søknad... ( er nå ihvertfall slik jeg har mått gjøre det...phu... Nettopp fordi disse folka på nav ikke kan en dritt....)
SuperJessie <3 Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Jeg får overgangsstønad - og småbarnstillegg.. Lille er 6 måneder, har fått det fra hun var baby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå