så gla' Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 kommer ikke inn på min egen side. Andre som har samme problemer? Har vært sånn lenge...
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har det problemet. Veldig irriterende. Noen som vet hva man kan gjøre? Bare vente?
Nehneh Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Send mail webmaster på bim. Det gjorde jeg og nå er min side ordnet igjen (men det tok noen dager). Masiladressen ligger øverst på ris og ros-siden. Lykke til!
så gla' Skrevet 16. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. august 2007 Takk, takk! Da prøver vi med en mail :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå