Mrs Inkognito Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har sånn smått begynt å innføre timeout for 3-åringen (som renner over av trass for tida....). Prøver da å la han sitte på stol/være på rommet i 3 minutters tid (1 minutt for hvert år i alder). Men, stort sett så er ikke "anfallet" over i løpet av denne tiden, 3 minutter er altfor kort tid... Han raser fremdeles fullstendig tulling etter de anbefalte 3 minuttene. Hva sier læreboka at jeg skal gjøre da? - la han få slippe etter 3 minutter? - la han sitte til anfallet er over? Fortvilet..........
Mrs Inkognito Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2007 Er det ingen her som har fått fasiten, altså?? :-D
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Jeg pleier (pleide, det er bank i bordet leeeeenge siden forrige anfall. Nå kommer nestemann...) å si at han kunne komme ut når han var ferdig. Ingen tidsramme. Var han ferdig etter ti sekunder, fikk han komme ut. Tok det fem minutter, måtte han være der i fem minutter.
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Aner ikke jeg, men selv hadde jeg da kanskje gitt han nye 3 min hvis han fortsatte med det som førte til timeouten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå