Gå til innhold

Husker du det fantastiske tiåret der...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi trodde for fullt på at George Michael var hetero

Vi sto i lange køer utenfor telefonkioskene hver gang vi ville ringe hjem

Hockeysveisen fantes på enhver moderne manns hode

Seilerskoen ble betraktet som både klassisk og tidløs

En krusete permanent ble ansett som en trendy frisyre både på jenter og gutter

Å ha en Ball-genser var den største lykke på jord

Dirty Dancing stjernen Patrick Swayze var supersexy

Ett Lycra-plagg ved navn "Body" hadde en naturlig plass i alle jenters garderober

Skulderputer, jo større jo bedre, ga oss en naturlig siluett

Mascaraen skulle ikke være svart, men ha samme farge som øynene

Alle matretter som inneholdt ananas het noe med Hawaii

Den heftigste forretten var rekecocktail og den flotteste desserten glace au four

Vi kunne ikke hoppe på gulvet når vi hørte på musikk, da ble det hakk i platene

Det fantes et spesielt møbel hvor platespilleren sto, den ble kallt stereobenken

Vi meldte oss inn i bokklubber, musikklubber og vi samlet på uttallige kort og bilder av popstjerner, idrettshelter og dyr

Det hvite mirakelet Tippex var den eneste måten å rette opp en skrivefeil på

Tights og stor t-skjorte var en helt naturlig kombinasjon

De aller fineste plakatene/bildene vi hadde på veggene var av kyssende par i solnedgang, gråtende klovner og gallopperende enhjørninger

Vi gikk på aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten og syntes det var helt naturlig

"Jeg skriver ut en sjekk" var en helt vanlig replikk

Fastfood var det samme som grilllpølse med rekesalat

Joggedress var ikke joggedress uten amerikasokker rullet ned utenpå, eller buksen brettet opp

Du vet at du lever i 2007 når...

Du taster inn en pin-kode på mikroovnen

Du har 15 telefonnummere til en familie på 3 personer

Du sender en email til den personen som sitter ved siden av deg

Årsaken til at du har mistet kontakten med gamle venner, er at du ikke har e-mail adressen deres

... eller de er ikke i MSN-kontaktlisten din.

Du har jobbet på samme kontorpult i 4 år, men for tre ulike firmaer

Din sjef ikke klarer å gjøre din jobb

Du ringer familien for å høre om de er hjemme i det øyeblikket du kjører inn i garasjen

All reklame på tv har en internettadresse

Du får panikk om du glemmer mobiltelefonen din hjemme (som du ikke hadde de første 20 årene av ditt liv), og du må snu for å hente den

Det første du gjør når du står opp er å gå online, før du henter en kaffe i espressomaskinen

Og nå sitter du der og ler for deg selv. Med hodet på skakke :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, ja jeg husker det tiåret :o) Andre tider nå ja....artig innlegg!

Skrevet

hahahaha....huffameg...ja,det var tider det gitt :))...det er rart & tenke på hvor raskt alt har forandret seg!...jaja,fikk meg nå en god latter ;D

Skrevet

Ja, det var tider det!!!!!! :-)

Artig innlegg

Skrevet

hehehe, så bra!! Absolutt ALT stemmer:-D

Skrevet

Jeg var 5 år da det tiåret var ferdig jeg =P Men husker da noe fordi =P

Men 2007 greia kjenner jeg meg igjen i noen av punktene i ja... skummelt nok :P

Skrevet

George Michael var jo drømmemannen. Selv etter homoavsløringene var han utseendemessig drømemannen min iallefall, for et "bortkastet" mannfolk....:o( Nå derimot, ser han litt herjet ut av et hardt liv, men hr kanskje litt å si at de bildene av ham i media det siste har vært tatt i litt "slitne" anledninger. Digger fortsatt mye av musiken fra hans solokarriere. Han er kjempebra musiker, homo eller ikke. "Listen without Prejudice" er den nyeste anskaffelsen min fra ham, den har noen nydelige og tankefulle/triste sanger.

Ellers så er vel 80-tallet et av historiens mest betydningsfulle tiår når det kommer til mote he-he..... Hva med ballongskjørt, haremsbukse og RUNDE-briller(harry Potter briller var et må-ha for alle brillebrukere.....) og "stonewashed" dongeribukser.......Og hvem brukte annet enn HVITE tennissokker/amerikasokker?????? Ingen. Sorte sokker var jo harry!!!! Og rottehalen da....... Og musikkvideone fra den gang er jo en lattertrip uten videre. Tror ærlig talt ikke vi får oppleve et så ille tiår igjen. Vi kan le av motene i 2007 om 20 år, men jeg tror 80-tallet vil stå som årene man blir mest flaue av.....

Skrevet

Ja, noen av oss er jo faktisk så gamle at vi kan ha bevisste minner fra denne tida - sukk...

Jeg kjenner meg igjen i 2007 også... Men ingenting slår 80-tallet!

Du hadde forresten glemt at hårpalmen og vestkantspoileren (den der panneluggen) var også var blant verdens vakreste frisyrer...

Skrevet

Geroge Micael ja.....

Var på konsert i England i så Wham.

Ble dratt opp på scenen og fikk et kyss. GUD som jeg var stolt. Gjorde ikke noe at han stinket svette. Fikk til og med bilde av kysset superstatus blandt venner. Ikke så stolt i dag nei.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...