Coolmommy*2 nydelige gutter* Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Vi trodde for fullt på at George Michael var hetero Vi sto i lange køer utenfor telefonkioskene hver gang vi ville ringe hjem Hockeysveisen fantes på enhver moderne manns hode Seilerskoen ble betraktet som både klassisk og tidløs En krusete permanent ble ansett som en trendy frisyre både på jenter og gutter Å ha en Ball-genser var den største lykke på jord Dirty Dancing stjernen Patrick Swayze var supersexy Ett Lycra-plagg ved navn "Body" hadde en naturlig plass i alle jenters garderober Skulderputer, jo større jo bedre, ga oss en naturlig siluett Mascaraen skulle ikke være svart, men ha samme farge som øynene Alle matretter som inneholdt ananas het noe med Hawaii Den heftigste forretten var rekecocktail og den flotteste desserten glace au four Vi kunne ikke hoppe på gulvet når vi hørte på musikk, da ble det hakk i platene Det fantes et spesielt møbel hvor platespilleren sto, den ble kallt stereobenken Vi meldte oss inn i bokklubber, musikklubber og vi samlet på uttallige kort og bilder av popstjerner, idrettshelter og dyr Det hvite mirakelet Tippex var den eneste måten å rette opp en skrivefeil på Tights og stor t-skjorte var en helt naturlig kombinasjon De aller fineste plakatene/bildene vi hadde på veggene var av kyssende par i solnedgang, gråtende klovner og gallopperende enhjørninger Vi gikk på aerobic med stringtruse utenpå gymdrakten og syntes det var helt naturlig "Jeg skriver ut en sjekk" var en helt vanlig replikk Fastfood var det samme som grilllpølse med rekesalat Joggedress var ikke joggedress uten amerikasokker rullet ned utenpå, eller buksen brettet opp Du vet at du lever i 2007 når... Du taster inn en pin-kode på mikroovnen Du har 15 telefonnummere til en familie på 3 personer Du sender en email til den personen som sitter ved siden av deg Årsaken til at du har mistet kontakten med gamle venner, er at du ikke har e-mail adressen deres ... eller de er ikke i MSN-kontaktlisten din. Du har jobbet på samme kontorpult i 4 år, men for tre ulike firmaer Din sjef ikke klarer å gjøre din jobb Du ringer familien for å høre om de er hjemme i det øyeblikket du kjører inn i garasjen All reklame på tv har en internettadresse Du får panikk om du glemmer mobiltelefonen din hjemme (som du ikke hadde de første 20 årene av ditt liv), og du må snu for å hente den Det første du gjør når du står opp er å gå online, før du henter en kaffe i espressomaskinen Og nå sitter du der og ler for deg selv. Med hodet på skakke :-)
Tussa og Sofie Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hahaha, ja jeg husker det tiåret ) Andre tider nå ja....artig innlegg!
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 hahahaha....huffameg...ja,det var tider det gitt )...det er rart & tenke på hvor raskt alt har forandret seg!...jaja,fikk meg nå en god latter ;D
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 Ja, det var tider det!!!!!! :-) Artig innlegg
#mamsen m/ 2 skjønne smurfer# Skrevet 16. august 2007 #6 Skrevet 16. august 2007 hehehe, så bra!! Absolutt ALT stemmer:-D
Ioren Skrevet 16. august 2007 #7 Skrevet 16. august 2007 Jeg var 5 år da det tiåret var ferdig jeg =P Men husker da noe fordi =P Men 2007 greia kjenner jeg meg igjen i noen av punktene i ja... skummelt nok
2søtesmåh Skrevet 16. august 2007 #8 Skrevet 16. august 2007 George Michael var jo drømmemannen. Selv etter homoavsløringene var han utseendemessig drømemannen min iallefall, for et "bortkastet" mannfolk....( Nå derimot, ser han litt herjet ut av et hardt liv, men hr kanskje litt å si at de bildene av ham i media det siste har vært tatt i litt "slitne" anledninger. Digger fortsatt mye av musiken fra hans solokarriere. Han er kjempebra musiker, homo eller ikke. "Listen without Prejudice" er den nyeste anskaffelsen min fra ham, den har noen nydelige og tankefulle/triste sanger. Ellers så er vel 80-tallet et av historiens mest betydningsfulle tiår når det kommer til mote he-he..... Hva med ballongskjørt, haremsbukse og RUNDE-briller(harry Potter briller var et må-ha for alle brillebrukere.....) og "stonewashed" dongeribukser.......Og hvem brukte annet enn HVITE tennissokker/amerikasokker?????? Ingen. Sorte sokker var jo harry!!!! Og rottehalen da....... Og musikkvideone fra den gang er jo en lattertrip uten videre. Tror ærlig talt ikke vi får oppleve et så ille tiår igjen. Vi kan le av motene i 2007 om 20 år, men jeg tror 80-tallet vil stå som årene man blir mest flaue av.....
Miamamma Skrevet 16. august 2007 #9 Skrevet 16. august 2007 Ja, noen av oss er jo faktisk så gamle at vi kan ha bevisste minner fra denne tida - sukk... Jeg kjenner meg igjen i 2007 også... Men ingenting slår 80-tallet! Du hadde forresten glemt at hårpalmen og vestkantspoileren (den der panneluggen) var også var blant verdens vakreste frisyrer...
lotta72 har fått Anders Skrevet 16. august 2007 #11 Skrevet 16. august 2007 Geroge Micael ja..... Var på konsert i England i så Wham. Ble dratt opp på scenen og fikk et kyss. GUD som jeg var stolt. Gjorde ikke noe at han stinket svette. Fikk til og med bilde av kysset superstatus blandt venner. Ikke så stolt i dag nei.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå