Anele&Solstråla Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 ... fra 3D ultralyd på Nøtterøy... Han var kjempedyktig..var der en time...fikk masse fine bilder og filmsnutter. Virkelig verdt kjøreturen fra Oslo:)' Se på profilen min:) Jeg er helt i ekstase!! STOLT MAMMA:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Å gud for noen skjønne bilder!!! å du får en nydelig prinsesse ja!!!
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 16. august 2007 #4 Skrevet 16. august 2007 så vakker=) nå gleder jeg meg bare ENDA mer til min time der=)
enpå3ogenpå1 Skrevet 16. august 2007 #5 Skrevet 16. august 2007 næmmen!!! Så skjønn hun er da. Og så fin mage du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå