Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 kan noen forklare meg hva forskjellen på 2 dagers og 7 dagers kur er? er helt grønn jeg
It's all about me Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Finnes det flerdageskurer? Har bare brukt den enen stikkpilla som skal settes inn før leggetid jeg. Har aldri trengt noe mer enn det, den fjerner det som skal fjernes så bra så, he he.
3b@rnsmor-30* Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 har bare hørt om den 2-dagerskuren jeg.. med 2 vagitorer som skal settes inn to netter på rad. altså den skal inn når man legger seg på natta for å holde seg der lengs mulig... i tilegg skal man bruke kremen.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 her hos oss har de 7 dagers kur. prøvde den etter fødselen, men ble for mye styr og jeg glemte noen kvelder nybakte mødre ;P takk for svar
mei Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg prøvde en en dagers kur her for litt siden. Det hjalp ikke. Prøvde så en 6 dagers kur og det hjalp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå