Gå til innhold

Vepsestikk!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen noe tips for å lindre vepsestikk??

Vesla klarte å bli stukket av en veps rett innenfor leppene , mot kinnet, da hun rakk å ta koppen sin til munnen før mamma rakk bort til henne. Vepsen satt på kanten av koppen.

Hun fikk blyleppe , men heldigvis ingen allergisk reaksjon.

 

Det var tydelig ganske ubehagelig ,selv om hun ikke gråt, så lurer på om noe kan gjøres når sånt skjer.

Vi var i Hunderfossen familiepark , så hadde ikke noe med oss..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er inne i munnen begrenser det hva du kan ha på - men du kan forsøke å kjøle det ned med en isbit pakket unn i et lommetørkle (av tøy, ikke papir) - kanskje det hjelper litt.

Skrevet

sukkerbit dyppet i eddik!!!

Skrevet

Det skjedde i går , så forsent å bruke tipsene i dag , men skal prøve de ved behov senere.

Takk skal dere ha. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...