Gå til innhold

Kan noen svare meg, gjelder EL-tester......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har llenge prøvd å få barn, men har ikke brukt el-tester, men hatt mye sex i den perioden jeg har eggløsningssmerter. For et par mnd. siden tok jeg el-tester, men fikk ingen smerter og selvfølgelig ikke utslag på testene, noe jeg aldri har opplevd tidligere. Denne syklusen har jeg tatt el-tester fra dag 13, har 34-35 dagers syklus. Er på dag 19 i syklusen, men fortsatt ikke tegn til utslag på el-testen, men begynner å få ømme pupper og er øm over eggstokkene. Føler derfor at eggløsning nærer seg. Burde ikke testene i så fall hatt litt sterker utslag dag for dag??? Har kjøpt strips fra billig-tester, og streken er så vidt synlig dersom man anstrenger seg, strekene skal jo bli like sterke ved eggløsning.

Takk!

Klemz

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg blir den som oftest sterke og sterke jo, men det har hendt at den ikke har gjort det. Jeg ville fortsatt å teste litt til for å se om den ikke dukker opp

Skrevet

Takk for svar. Det du mener er altså at jeg kan ha eggløsningssmerter uten å få eggløsning??? Har alltid smerter, kvalme og hodepine rundt eggløsning, og føler det begynner nå, men som sagt begynner jeg å lure på om jeg virkelig kan ha eggløsning så sent.... Får nok begynne å ta tempen i tillegg fremover.

Skrevet

Har også sykluser på 34- 35 dager. De gangene jeg har testet med el-tester har jeg funnet el på dag 21-22. Prøv et par dager ekstra så kanskje du finner el :)

Skrevet

Jeg opplever stadig vekk at jeg har smerter i ene eggstokken tidlig i syklusen, men eggløsningen skjer ikke før leeeeeeeenge etterpå, så hos meg har det ikke alltid samenheng

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...