Gå til innhold

Hvor i landet bor dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du?

 

Bill.mrk. "presenterer meg ikke når jeg tar telefonen heller"

Skrevet

Ok. Det gjør jeg også, den delen med stor O.

Skrevet

jeg bor på frei, og nå skal jeg jaggu signere

 

Annie!

Skrevet

hvor er delen med stor O?

 

bor du ikke på grunerløkka?

Skrevet

Ahaaa, så det er du som er den maniske nabokjerringa borti her som daglig kaster sloggyene sine etter postmannen og vifter til han med ugandaslipsene sine? Var vel det jeg skjønte! :)

Skrevet

Innenfor ring to omtrent. Hvorvidt jeg bor på Grünerløkka er et definisjonsspørsmål, og forøvrig noe man sier til folk fra landet som ikke kjenner oslogeografien noe særlig. Men innen bydelen, ja.

Skrevet

Nesten på nordpolen...

Men godt at den globale oppvarmingen er i gang,så får vi kanskje sommer her også om noen år.. :)

Skrevet

Det det regner og blåser og holder en jevn temperatur på 12 grader hele året.

Skrevet

Bak ræva på Vår Herre,

Stedet fanden forlot

og apatien overtok....

Skrevet

Mulig den teleskoplinsa di begynner å bli litt slitt, for mine store, runde paier er akkurat som de var før amming, he he, ja du kan godt bli misunnlig, og min snertne bak har intet behov for sloggys!

Postmannen kommer ikke hit daglig... hmmm... og nå begynner det å gå opp for meg hvorfor. La den stakkars mannen være, Tårnfrid!

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...