Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Har noen dager igjen til termin, men jeg klarer ikke å tillate meg å ta helt innover meg at det blir baby ennå. Har et forbehold hele tiden - "hvis alt går bra...". Har ikke kjøpt inn så masse, bare vasket noen helt få, helt nødvendige ting. Har ikke satt opp seng, stellebord eller montert vogn. Har bedt om å byttelapp på alt - hvis det ikke går bra osv, osv. Dessuten er dette vår 3. mann, og er veldig sånn "kan det gå bra en gang til, da?" Og "Fortjener vi virkelig å være så heldige?". Veldig overdrevent pessimist, rett og slett... Men opplevde at mamma mistet en liten bror da jeg var 10, og det sitter i fortsatt. Kjenner at jeg ikke helt tror på dette ennå.... Takknemlig for streng irettesettelse, fakta og statistikk som viser at jeg kan kutte ut dette tullet og gå i gang med umbraco-nøkkelen...
Fabelaktiv Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Gå i gang.. "umbrak" i vei og gled dere av hele hjertet ikke vent på dommedag bare for å si "tenkte jeg det ikke", da er det jammen bedre å tenke "uff, skulle det ende slik" -HVILKET sjansene er ørsmå for Nei livet er en gave - også for ventende og man skal nyte dagene.. hver dag!! Dere kan selge ting og gi bort ting også - men IKKE tenk sånn lykke til med positivisme
Gjest Ut på tur Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Selvfølgelig det går bra All statistikk sier at det kommer til å gå bra. Og husk at det er noe helt annet å bli født nå. Er du kjempe redd synes jeg du skal forklare dette til legen din og be om en ekstra UL bare for å sjekke at alt er som det skal sånn at du kan sove godt om natten
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Tusen takk :-) Tror jeg skal finne frem vaskepulver og skrutrekker, jeg....
noralill Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Jeg er på samme måten - har selv mistet 3 2 tidlige og en halvveis så jeg tar ikke ting for gitt før vi er på plass. Det eneste jeg har gjort er å gå igjennom tøyet fra prinsessen for det er en gutt denne gangen - men vasking og forberedelser gjør mannen min, svigermor og mamma mens jeg er på klinikken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå