Gå til innhold

Vinterdress, hva bør jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Helly Hansen og Stormberg sin, men har ikke vært helt fornøyd. Blitt fort våt. Sønnen min er 3,5 år og går i barnhage hver dag.

Er det billigere å kjøpe dress på nettet enn i butikken? Tenkte da kanskje spesielt på de dyre dressene, Troll, Reimatec o.l.

Og ER de dyre dressene så mye bedre enn de billige? Hva mener dere erfarne damer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke så erfaren, men jeg kjøpte reflex høst/vinterdress og tror det skal gå bra, har ikke råd til de kjempedyre...

Skrevet

Hei. MIn erfaring er at man må se an hvordan barnet er. Mitt største og rolige barn har bestandig hatt "billig" dresser fra sparkjøp ect og vi har vært kjempefornøyd med det. Har vært mer en godt nok for oss.

Men midteste barnet på 2.5år måtte ha 3skift av "billig desser" dem var strengt tatt ikke holdbare for henne. Kjøpte reflex vinterdressen til henne, men vi var ikke fornøyd med den heller.

Så kom vi over en Reima Tec dress på salg og vi har vært super duper fornøyd med den. Den tåler tullas lek hele dagen og jeg tror ikke den har vært våt igjennom utenom når hun stapper hendene ned i en bøtte vann;-)

Minsten på 1,5år er mer lik storesøster. Vi har en vinterdress fra name-it og er kjempefornøyd med den!!! Den har hun arvet etter hun på 2,5år. Også en veldig bra dress. også bevegelsesmessig.

Så mitt råd er å se barnet an, er ikke alltid dyrt er det beste, men at man må mer se på hvilket behov man har:-)

Skrevet

Hva jeg hører fra venner som har aktive barn er det ikke annet enn reima som duger. Suveren styrke, samt at det er utrolig god bevegelighet i dem.

Tror sport og fritid (på nett) har noen dresser billigere nu.

Skrevet

Ifjor kjøpte vi troll vinterdress til sønnen vårt, og vi er storfornøyd med den. Han har brukt den mye ifjor, men den ser bra ut i ennå. Dessuten har den ull for som er kjempe fint, som også kan tas ut. Heldigvis vokser ikke gutten vårt så altfor fort at han vokser ut av den dressen i år, så vi komme til å bruke den i år også. Og jeg komme nok til å fortsette å kjøpe den til neste år og.

Skrevet

Eg bruker Reflex til mine unger. Veldig aktive begge to, og svømmer nesten i søledammene. Tørre og varme, og får bare skryt fra barnehagen. Der elsker dei ullfleecedressen, og bruker den så ofte dei har mulighet. (Under ytterdress og regnklær.) Hender ungene ikkje vil ha av ulldressen, så dei springer rundt i den inne i barnehagen og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...