Gjest Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 ..pga jeg har følt meg tufs de siste dagene; feberfølelse, kvalmebyger, magesmerter (ikke intense - men ubehag i magen). Tisser pokker meg hver eneste time, og gikk derfor utifra at det var en urinveisinfeksjon jeg hadde pådratt meg. Smertene i magen kommer også ofte i forbindelse med at jeg har vært på toalettet - når jeg reiser meg da må jeg gå kroket en stund før jeg klarer å rette meg ordentlig ut. Det rare var at urinprøvene (tok to) jeg tok hos legen, var helt fine. Viste ingen ting galt. Mens blodprøvene derimot viste at det antagelig var en infeksjon på gang. Merkelige greier. Ble satt på en pencilinkur bare for å se om det funker, og må opp igjen til legen i morgen/fredag, for nøyere "utredning". Synes det er litt ekkelt jeg...når det tydeligvis er noe galt, uten at de kan si hva det er.. :/ Men baby sparker ihvertfall massevis, så ser ut til at det er meg det er noe galt med og ikke h*n. I tillegg er den bedritne dårlige samvittigheten man får overfor arb.giver med en gang man er sjuk.... ahhhrg! Sånn. Måtte bare lufte meg litt. Tudelu!
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Bra at du får ut litt frustrasjon ) Ville bare si at dette går nok fint! Lykke til, og håper at du føler deg bedre snart! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå