babyandme Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Nå har jeg saumfart flere steder de selger ting brukt, uten hell..Har så lyst til å begynne å sy, fått det for meg nå! Kunne tenkt meg en god symaskin av den litt eldre typen som det er litt "tyngde" i.. den må være i god stand og ikke så dyr. Send meg en postmld dersom du har en til salgs eller vet om noen som skal selge en snarest!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Jeg har akkurat sendt min til ny eier i dag Har du sett på www.sykoken.net? Der er det flere til salg brukt, samt at er du medlem der får du masse forumrabatt på ny maskin! Lønner seg å være der om du vil sy litt. Der kan du spør om tips og damene hjelper deg med både valg av maskin og tips og tips vil jeg tro
babyandme Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Hm, var det sykRoken du mente? Tenkte egentlig du mente det, så fant det da;)
babyandme Skrevet 17. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2007 Hm, fant ingen aktuelle.. var kun kjempe dyre og jeg ønsker å kjøpe en som ikke er fullt så dyr.. håper noen har en rimelig og brukt symaskin til ca tusenlappen..
julaugmamma Skrevet 17. august 2007 #7 Skrevet 17. august 2007 Har du vært på JYSK? Der selger de enkle men gode symaskiner.. Har sett reklame tidligere at de har solgt til 999 kr,og da er den helt ny... Det er Huskystar, det samme som Husqvarna, men skrudd sammen i Polen istedet for Sverige... teknologien er den samme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå