Mamma til Wilde Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Etter min beregning er jeg akuratt kommet meg inn i uke 14 nå. Er over 1 mnd siden legen min sendte "hasteforespørsel" til ul, pga veldig usikkerhet omkring siste mens. Har ennå ikke fått noe innkallelse...har ring til fødeklinikk, og de har meg på venteliste..dette var vel 2 uker siden. (stavangersykehus) Er det normalt å vente såå lenge?? Så er jeg LIVREDD for at noe skal være galt. Tenker mye på det. Som ikke liv i det hele tatt, hjertefeil, down o.l. Kan de se ting som feks. down ved vanlig ul?? Er ikke mer enn 25, så vil jo ikke få noen tilbud på sånn kromosomul. Merker også uroen sterkt hos forloveden min. Hilsen en som gleder seg ihjel til å få sin første baby..men uroen tar nesten overhånd. :-)
Gjest Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Hei! Den følelsen du har er heeelt normal i begynnelsen av svangerskapet. De aller fleste opplever det, og de aller fleste ser på ultralyden at alt er bra. Downs syndrom er VELDIG sjeldent, og sansynligheten for at barnet ditt har det er omtrent null. Samme med hjertefeil. Og de fleste hjertefeil er ukompliserte og kan opereres. Om det ikke var liv i det hele tatt ville du mest sansynlig merket det i form av blødninger og smerter. dette går helt fint! Prøv å purre litt på sykehuset. si du er veldig bekymret. lykke til!
Mamma til Wilde Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Tuuusen takk sauen, for et virkelig beroligende innlegg. Kjenner jeg slapper litt mer av allerede :-)) skal ringe og purre med en gang!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå