Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Sitter her i min egen lille boble.. tenk.. imorgen er jeg mamma... Skal ha planlagt ks.. Var til innskrivning i dag. Hverken jeg eller samboer fikk sove inatt.. Har vert aa spydd flere ganger i dag, og er skikkelig uvel i kroppen.. Er nok pga. mangel paa soevn, og at jeg er saaaa nervoes og spent for dagen imorgen... I tillegg laag jeg i hele gaar og tenkte.. Hva om babyen har snudd seg? Grunnen til ks er jo seteleie.. og at jeg har slitt i over to mndr, med nyreproblemer, som jeg forsatt sliter med pga. graviditeten. I dag paa innskrivningen, ville gynekologen sjekke leie.. og du kan tro jeg ble letta naar hun sa at babyen laa med rumpa forsatt ned... Ellers hadde jeg ikke trengt aa komme imorgen sa hun..... Mange ville nok blitt kjempe glad for denne nyheten.. men naa har jeg jo blitt innstilt paa aa ta ks.. og siden jeg har hatt et saa tungt sv.skap fram til naa, saa kan jeg ikke vente med aa bli ferdig og faa ut det lille nurket.. Tenk om jeg plutselig hadde faatt beskjeden om at datoen imorgen, ble nok ikke datoen vi skulle faa moete gullet vaart allikevell... Da hadde jeg nok blitt helt knust!!!! Saa jeg foelte 10 kg ble tatt av skuldrene mine, naar det ble bekreftet at den forsatt laa i yndlings-stillingen sin;) Har saa mange rare foelelser i dag.. er saa gla!! samtidig som jeg gruer meg saa sinnsykt.. og gleder meg samtidig!! Tenker paa alt jeg ikke har faatt ordna, som jeg hadde planlagt.. leiligheten er laaangt i fra saa ryddig som jeg hadde tenkt.. osv.. Bekymrer meg for alt ogsaa.. huff.. er ikke lett:) Er helt uvel i hele kroppen, og kjenner meg skiiiikkelig kvalm! Ville bare faa ut litt tanker.. tenk... imorgen er jeg mamma:)
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Livet blir nok aldri det samme igjen..men hva gjør vel det:) Du kommer til å bli overveldet av babyen og det nye livet..Gled deg. ikke bekymre seg så mye for i morgen...lykke til med den lille og det nye livet:)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 overskriften var ment positivt hehe.. tror livet bare blir eeeenda bedre:) Proever aa ikke bekymre meg saa mye.. og tenke paa at dette er noe legene kan, og at alt kommer til aa gaa bra.. men saa sniker det seg innpaa litt dumme tanker innimellom ... men men.. Tusen takk for lykkeoenskninger:)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Masse lykke til i morgen! Kunne ønske det var meg jeg, men er fremdeles lenge til det blir min tur... ;-)
BabyV Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Skjønner godt at dagen i dag ikke er som alle andre dager :-) Jeg er så glad på dine vegner, hadde ei venninne som hadde problemer med nyrene under svangerskapet og ho hadde det ikke godt nei. Så regner med at du har det noenlunde samme og da unner jeg deg alt godt. Bra at lillebarnet fortsatt lå med stumpen ned sånn at det blir ks som du var så forberedt på. Kos dere masse med dagene som kommer - gleder meg til det er min tur. Kjenner jeg blir litt misunnelig her jeg sitter og har fortsatt en mnd til termin.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Ja det har vaert myyye vondt med disse nyrene... og det er det forsatt! Men etter jeg fikk beskjed om ks.. saa har liksom den faste datoen, holdt motet mitt oppe. og da har dagene vert saaa mye enklere aa takle! Endelig fikk jeg noe positivt!!! Oensker deg masse lykke til jeg! Vet godt hvordan det er aa misunne folk som faar babyer ... man har jo saaaa lyst paa selv.. Har venta lenge naa:) men de siste to ukene har bare foeket fra meg.. Ikke at jeg klager;) Men hadde sett for meg at det kom til aa gaa siiinnsykt tregt.. saa der tok jeg feil! Nyt den siste mnd.. plutselig er dagen her og da er det DIN tur til aa endelig faa ut det lille nurket ditt Lykke til
Mariana_K Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Masse lykke til i morgen! :-) Er sikker på at alt kommer til å gå bra! Når du kommer hjem med en liten baby i armene, tror jeg ikke du bryr deg om at leiligheten ikke er helt strøken... :-) Det finnes viktigere ting, som å kose seg med babyen sin :-) Får håpe du får deg litt søvn i natt, så du er uthvilt til i morgen :-) Lykke til!
attpåklatt!! Skrevet 15. august 2007 #8 Skrevet 15. august 2007 Ønsker deg masse lykke til i morgen!! Dette går sååå bra atte. Skjønner godt du var nervøs for "plutselig" hodeleie... rart med det når en er innstilt på at noe er over, så få beskjed om utsettelse.. uff! Misunner deg som får treffe babyen i morgen!! Kos deg! Lykke til!! I morgen er du mamma... til helt sikkert verden nydeligste lille gull!! *klem*
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. august 2007 hihi tuuusen takk alle sammen... fikk dratt med meg sambo og shina litt opp i leiligheten:) saa naa er jeg litt mer rolig der:) Greit nok, det trengs vel aa stoevsuges og vaskes.. men det gidder jeg ikke tenke paa.. naa skal jeg bare slappe av.. spise en god kvelds foer jeg maa faste.. og inn aa ta den heeelsikkens klyster tingen hehehe:P Saa satser jeg paa at jeg faar sove ikveld!! Mammaen min ringer meg nok, nok en gang ikveld.. stakkar.. hun er heeelt paa tuppa hehe:) hadde ikke vert i form i dag hun heller hihi! Men kjekt at hun bryr seg slik da;) Naa er det bare aa vente paa morgendagen. og det lille gullet:)
Pampers123 Skrevet 15. august 2007 #10 Skrevet 15. august 2007 Jeg vil åsså ha ut bebisen min når jeg leser sånn!!!!!! Jaja.. er jo mamma til en fantastisk flott treåring, og det å være mamma er det beste i hele verden!! Lykke til i morgen!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2007 Takk takk:) ikke saaaa lenge igjen for deg heller:) Lykke til videre til deg oxo
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 15. august 2007 #12 Skrevet 15. august 2007 ønsker deg masse lykke til iallefall:=) må få høre hvordan det har gått, skal mest sannsynligvis ha ks jeg også så vil gjerne høre hvordan det var... LYKKE t=)
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 15. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. august 2007 takk takk:P sauen oppdaterer iallefall hva kjoenn og naar den er komt osv Og naar jeg er vel hjemme, saa kommer det oppdateringer og historie vetdu:) Lykke til videre du ogsaa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå