Gå til innhold

Livet blir aldri d samme igjen........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her i min egen lille boble.. tenk.. imorgen er jeg mamma... Skal ha planlagt ks..

Var til innskrivning i dag. Hverken jeg eller samboer fikk sove inatt.. Har vert aa spydd flere ganger i dag, og er skikkelig uvel i kroppen.. Er nok pga. mangel paa soevn, og at jeg er saaaa nervoes og spent for dagen imorgen...

I tillegg laag jeg i hele gaar og tenkte.. Hva om babyen har snudd seg? Grunnen til ks er jo seteleie.. og at jeg har slitt i over to mndr, med nyreproblemer, som jeg forsatt sliter med pga. graviditeten.

I dag paa innskrivningen, ville gynekologen sjekke leie.. og du kan tro jeg ble letta naar hun sa at babyen laa med rumpa forsatt ned... :)

Ellers hadde jeg ikke trengt aa komme imorgen sa hun.....

Mange ville nok blitt kjempe glad for denne nyheten.. men naa har jeg jo blitt innstilt paa aa ta ks.. og siden jeg har hatt et saa tungt sv.skap fram til naa, saa kan jeg ikke vente med aa bli ferdig og faa ut det lille nurket.. Tenk om jeg plutselig hadde faatt beskjeden om at datoen imorgen, ble nok ikke datoen vi skulle faa moete gullet vaart allikevell... Da hadde jeg nok blitt helt knust!!!!

Saa jeg foelte 10 kg ble tatt av skuldrene mine, naar det ble bekreftet at den forsatt laa i yndlings-stillingen sin;)

Har saa mange rare foelelser i dag.. er saa gla!! samtidig som jeg gruer meg saa sinnsykt.. og gleder meg samtidig!! Tenker paa alt jeg ikke har faatt ordna, som jeg hadde planlagt.. leiligheten er laaangt i fra saa ryddig som jeg hadde tenkt.. osv.. Bekymrer meg for alt ogsaa.. huff.. er ikke lett:) Er helt uvel i hele kroppen, og kjenner meg skiiiikkelig kvalm!

Ville bare faa ut litt tanker.. tenk... imorgen er jeg mamma:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det må være rart å gå rundt og vite det altså, litt sånn twilight zone... hehe bra babyen fremdeles ligger med rumpa nedover da, så du slipper å måtte innstille deg på nye ting! Dette går nok kjempebra skal du se, ikke tenk på alt du ikke har fått gjort. Verden fortsetter å snurre etter babyen er kommet også =) (Selv om det kanskje ikke virker sånn ... hehe =) )

Lykke lykke til i morgen og husk å oppdatere meg=)

Skrevet

Masse lykke til imorgen!!! :-)) tenk om ikke mange timer er du mamma :-))

Skrevet

huff ja..:) tusen takk ;) sender deg mld saa fort som mulig jeg hihi!

Skrevet

Åååhhhhh, lykke til!

Det blir nok sikkert kjempe koselig! Tenk, i morgen holder du babyen din i armene dine...

Skrevet

Tusen takk:) Er helt ufattelig.. klarer liksom ikke gaa opp for meg at jeg skal ha baby imorgen... hehe:P stakkar samboeren er heeeelt daarlig i dag han ogsaa.. gruer seg slik. samtidig som han gleder seg mer enn alt :)

Skrevet

lykke til!!

så får du oppdatere oss når du er hjemme igjen!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...