Gå til innhold

Til dere facebook damer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få dere et liv!!!!!!!!!!!!!!

Herregud, sitte inne på dette nettet og chatte med gud og en hvermann og ekser og jeg vet ikke hva.

Skrive om alt dere fordriver tiden med, hvordan dere har det, hvem dere er sammen med, legge ut bilder av fester, barn etc.

Hvorfor gjør dere det? For å få forholdet deres til å skrante? For å forsømme barna? Fordi dere tror at så maaaange er interessert i hva nettopp DERE driver med?

Sitte på nettet i TIMEVIS og oppdatere dere på alt.

"I dag er jeg trøtt"

"Nå reiser jeg på ferie"

"Nå er jeg i parken med venner"

(you name it)

Det må da gå på bekostning på "det virkelige liv", som tid og samvær med familie og venner?

Hva med en telefon til en evnninne i stedet for å sende en upersonlig tekstmelding via nettet?

Og hva med jobben?

Har sett at enkelte er inne på Facebook flere ganger i løpet av en arbeidsdag.

Hadde jeg vært arbeidsgiver skulle jeg gitt dere på båten.

Giddaløse kvinnfolk der dere er!!

(Snakker her om de mest aktive altså, de som lever og ånder for den siden og som synes det er sååååå artig å komme i kontakt med en de rota med for 15 år siden, og han har fått familie og det var sååå gøy å se bilder etc etc...)

STØNN.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er veldig gøy å treffe igjen gamle kjente, også de jeg har rotet med dersom jeg tilfeldigvis skulle snuble over noen av dem.

Jeg er også innom både dette stedet og Facebook et par ganger i løpet av en arbeidsdag, uten at jeg gjør jobben min dårligere av den grunn.

Tror forresten det er et mer ungdomsfenomen at man legger ut bilder av fester, sosiale happenings, ferier o.l. Ikke minst det at man forteller om alt som skjer. Svært få av mine venner gjør det, og mine venner er som meg (stort sett) i voksen alder.

Artig at noen lar seg irritere av slike trivialiteter. He he.

Skrevet

Er det mer bortkastet til med Facebook enn med BIM?*ler*

Skrevet

Likte svaret ditt lompa75 =)

Skrevet

stakkars deg som GIDDER å lese alt som disse facebook damene gjør og skriver.

Du burde no ihvertfall få deg et liv...

HVA VET DU OM HVILKEN JOBB DE HAR,OM DE IKKE HAR TID TIL FAMILIE ELLER VENNER,

NOEN ER FAKTISK VELDIG EFFEKTIV...

NOE DU TYDELIGVIS IKKE ER SIDEN DU IKKE KAN SE AT ANDRE KAN GJØRE MYE I LØPET AV EN DAG....

OM DE GIDDALØSE BLIR NO HELLER IKKE DITT PROBLEM,GJØR DET VEL????

OG MÅ ALLE VÆRE MAKE?????OG HVA POKKER GJØR NO DU EGENTLIG INNE PÅ FACEBOOK NÅR DU SYNES DET ER SÅÅÅ UTROLIG TEIT??

OG OM NOEN KOMMER I KONTAKT MED NOEN DE HAR ROTET MED FOR 15 ÅR SIDEN,KAN JO DET VÆRE VELDIG KJEKT!!MISUNNELIG DU ELLER???

DESSUTEN...... NOEN ER JO TYDELIGVIS INTRESSERT I Å LESE HVA DE SKRIVER OM.....BLANT ANDRE DEG!!!!!!!!!!!

GET A LIFE.....SKJØL DU!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

...

Du er visst bare sånn, tydeligvis.

Skrevet

Hahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!

Ler så jeg griner av dere som har svart!!!!

Hohohohohohhoohhohohohohohohohohohohohohohohoh

Skrevet

Veeel.. Jeg synes ikke det er noe forskjell på å sitte på facebook og prate me venner enn å sitte her og prate med ukjente.

Det er jo like greit å få kontakten igjen med gamle venner,som man kanskje har mistet nr til opp gjennom årene.Tidligere klasse kamerater og sånt.Er jo gøy å få kontakt med folk igjen..

Men så sitter jeg jo ikke noe særlig på facebook for den del.. Jeg sitter mest på nettby;p

Dessuten så er det ikke alle som er på jobb heller.Jeg er hjemme med min sønn på snart et år;p

Skrevet

Er det ikke akkurat det vi har da? Et liv?

Jeg forstår ikke hvorfor man skal være så skeptisk til Facebook.

De som er det er jo ikke inne selv så da blir det kun latterlig lesning.

Er det noe bedre å henge her da?

Alle trenger selskap!

Er du sjalu på kjæresten din eller?

Tenk å morro det er å ta opp kontakten med gamle venner og familie og kjærester for den saks skyld. Følge litt med og se bilder av barna de har fått osv. Man trenger ikke sitte med slikt i arbeidstiden heller.

Bare følge litt med innimellom. Jeg anbefaler deg å gjøre det, det vil gi deg mye selskap i ensomme og kjedelige stunder.

Nei, facebook er helt ok.

Du er bare sur og negativ du, ikke rart at du er anonym...

He, he!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...