Shake those eggs 11pp Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Vet ikke om dere husker meg..har vært her inne i 11 mnd som dere ser. Har prøvd å holde meg unna her i sommer og ta ting som de kommer. Tenkte at det kunne skje, uten at jeg planla sex rundt El og kjente etter symptomer... Men nei! Her er ingen spire.. I mellomtiden har en nær slektning og svigerinne blitt gravid... Er så trit og lei. Begynner faktisk å se stygt på de som har voksene mager og barnevogner (Inni meg altså..). Vil ikke lenger prate om babyer.. Er så redd det aldri blir min tur! Beklager syteinnlegget...! jammen var det godt å få det ut også ..) Ønsker alle her en riktig god dag!!
Shake those eggs 11pp Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2007 Sånn. Da fikk jeg endret nicket mitt også
kattungen Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Uff, skjønner du har det kipt. Ikke bebreid deg selv for å ha slike tanker. Det går jo litt opp og ned i denne prøveperioden. Håper det virkelig er DIN tur neste gang!!! Du kan jo bestille time til utredning/fastlege nå, nå er det snart gått 1 år og det er jo ventelister overalt. Så kan du fokusere litt på at du jobber aktivt med saken på en annen måte... Ja, vet ikke om dette hjalp noe. Men fikk selv beskjed om at jeg kanskje ikke kunne få barn, og i IVF-kø, ble jeg gravid. Det er håp for de fleste. Planlegger nr. 2 nå forhåpentligvis. Krysser fingre for deg:D Har du prøvd akupunktur? Kan være verdt et forsøk, jeg tror den ene behandlingen jeg hadde gjorde utslag. Lykke til!!!!!!!
PeggyPreg Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Hei Jeg husker deg!!! Tror vi tilhørte sammen "tråden" enkelte ganger, og fulgte hvernadre fram til IKM...............Jeg kjenner meg igjen i situasjonen din, av og til er jeg skikkelig deppa........................ er inne i min 8 pp, hatt en sa................føler at dette kan ta ekstremt lang tid...... men det er ett par gravid innlegg her, hvor begge har blitt gravide etter veldig lang tid.... så det er lov å håpe, men ikke lett, spesielt ikke når flere rundt deg har blitt gravide ( føler alle rundt meg er det nå) Kjenner vel egenlig at tanta er på vei, så jeg og sambo går til utredning neste pp............................................. Dette var kanskje ikke noe godt innlegg. men jeg vet i allefall hvordan du har det Lykke til!!! Klem
samsons mamma Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Hei, Det er jo netopp dette forummet kan brukes til, at man får sagt det man føler så helt super du sier til. Kan godt forstår du føler deg lidt trist og føler der er leit alle andre blir gravid. Jeg har selv prøvet siden august i fjor og testet positivt endelig langt om lenge, det tar åbenbart lidt lengre tid for noen, hold motet oppe:-) Lykke til!
Bdancer Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Har dere tatt noen tester på om dere kan bli gravide da? Vil bare oppmuntre deg med å si at det kan faktisk skje selv om det tar lang tid. Det er faktisk flere som har fått beskjed fra legen om at det er svææært liten sjans for at de blir gravide - de adopterer - og når de plutselig ikke stresser noe mer så ble de gravide allikevel. sprøtt det der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå