Learning to fly Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Noen som har vært på dette stedet? Noen erfaringer? Hvordan var rommene f.eks. Litt vankselig å se på bildene. Vi fikk kun tak i 2 roms leilighet, dvs ett soverrom. Vi blir to voksne og tre barn.
Trollet73 Skrevet 5. september 2007 #2 Skrevet 5. september 2007 Jeg har ikke vært der, men jeg lurer på det samme. Vi tenker å bestille der, og være der på julaften:
-Hengebuksvinet- Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Store, fine leiligheter. Jeg var ganske ung da vi var der, og da sov 2 voksne på stuen. Jeg var en av de heldige som sov på soverommet. Markterasse utenfor. Stranda var helt super for barn, og nydelig anlegg.
Lille Sniff Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Vi har akkurat bestillt tur til samme hotell, skal dit etter jul. Har også fått tak i en 2 roms leilighet. Vi blir to barn og to voksne, og etter samtaler med forskjellige personer hos startour, sa en at det går ann å sette to barnesenger inne på soverommet, men at det vil bli trang, og en annen person sa at det ble for trangt med så mange senger på soverommet. vedkommede hadde bodd der selv, og det hun hadde gjort, var å legge barna på soverommet, også flytte dem over til stua når de voksne skulle legge seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå