EnJente_m_EnJente Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 En venninne av meg skal kjøpe en brukt emmal. og leter etter en som venninnen har. Hun sa de hadde sportsvognen, den hadde fire hjul og løsbag inni. Noen som vet hva hun skal se etter på finn ? Hva setter man som søkekritere. Heter vognen Emmaljunga Sportsvogn ?
EnJente_m_EnJente Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2007 Kan det være sports combi ? Fortell gjerne hvilkem emm.vogn du har og hvorfor du valgte den og om du er fornøyd osv
Lille søtnos Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Hun bør gå inn på emmaljunga.no og finne den vognen hun liker før hun sjekker finn.no. Alternativet er å sette emmljunga som søkeord på finn og se hva slags vogner som kommer opp.
fru tekopp Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Vi har en Emmaljunga med 4 hjul. Dypvogn og sportsvogn. Kommer an på hvilken del man setter på hjulene. Utrolig praktisk, synes jeg! Jeg har en fra 2003. Brukt til ett barn. Vogna er fortsatt fin, den. Så vidt jeg husker heter den Emmaljunga Duo (eller noe sånt....) Selger gjerne min! Bor i Oslo!
Lille søtnos Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Vi har city cross, til den selges både med egen citybag, løsbag eller hardbag. VI er veldig fornøyd med den. Lett å trille, full liggestilling, vendbar sittedel og den er lun og god.
Gjest Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Kjøp en City Cross, den er jo kjempegod! Vi har den nå, liker den veldig godt.
Alba44 Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Vi har også city cross. Super vogn! Kjøpte den fordi den er så lett å frakte og veldig god å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå