Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Er tusen ting i livet mitt jeg skulle endret på, er tusen ting jeg angrer på, er tusen ting jeg overhodet ikke angrer på, alle tingene kan jeg leve med, men det er en ting jeg ikke kan leve med, og det er at jeg forlot barnefar...nå har det gått så mye tid, at jeg aldri får han tilbake, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, trenger allermest en klem tror jeg...
lemontree Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 En god klem!!! Håper du finner på noe koselig å gjøre i dag!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Uff... er ikke noe godt å ha det sånn! Kan du ikke prøve å gjøre noe du vet gjør deg glad? Ta et bad, ringe en venn, kose deg med noe god mat, lese en god bok, glede deg over barnet eller barna... Hmmmm... nei, jeg vet sannelig ikke jeg! Men jeg sender deg uansett en stor klem, og håper det snart ser litt lysere ut for deg!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 STOR klem til deg!!!
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. august 2007 #7 Skrevet 15. august 2007 Huff Ikke kjekt å savne noen, spesielt dem man allerede har mistet :`( Stoooooooor klem sender fra bibi!!! *--------------------(",)--------------------*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå