Gå til innhold

Liten hilsen fra meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med alle her inne? Ser at en del har flyttet over til trimestersidene, men at det også er flere kjente nick her enda.

Jeg ville bare sende dere alle en klem og masse lykke til! Jeg tenker masse på alle dere som oppmuntret meg og sendte meg hilsninger og gode tanker da jeg holdt til her inne... Ønsker alt det beste for dere, og først og fremst en liten baby!!!!!

Jeg har kommet meg trygt over på 2. trimester nå, lille nurket klamrer seg fast som bare det. Foreløpig er alt vel, men det blir antakelig keisersnitt en stund før termin, dersom morkaka ikke klarer jobben skikkelig. Men det vet vi ikke enda. Følges tett opp, og det er jo deilig.

Krysser fortsatt fingrene for dere alle, og sender dere en stor klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I går satt jeg og lurte på hvor det hadde blitt av deg :) Husket ikke hvor lenge det var siden du ble gravid, så visste ikke på hvilket trimester jeg skulle lete. Så godt å høre at det går så bra! Et keisersnitt litt før tiden får man tåle, det er vel en billig pris å betale, alt tatt i betraktning.

Jeg svever rundt på rosa skyer i dag. Har vært på UL pga fullstendig og momentan symptomstopp, og dermed bekymring for ny MA. Men hjertet tikket og slo på den lille centimeter'n. Ble utrolig lettet!! Og nå er det aldeles nydelig å ikke være kvalm :)

Skrevet

Hei:)

Så koselig med hilsen. Vet ikke om du husker meg, men jeg har nå ihvertfall ikke blitt gravid enda, men prøver så godt jeg kan;) Husker hvor tøft du hadde det, og hvor gøy det var da du ble gravid. Ble kjempeglad på dine vegne. Godt å høre at du har kommet deg trygt over til 2. tri. Nå kan du virkelig kose deg med graviditeten:) Fortsatt lykke til!

Klem

Skrevet

Godt å høre at det går bra med deg, og at du har kommet deg trygt over i 2. trimester! Jeg holder fortsatt til her på bli gravid, men nå er det håp! Endelig! Har IKM i mårra, har allerede tatt noen tester som er svake positive, og skal ta en ny test i mårra. Tror ikke helt på det før jeg får en "oredentlig" strek, Men det er håp!

Lykke til videre!

Skrevet

Jeg tenkte faktisk på deg her om dagen...så flott at alt går bra!

Jeg har også fått det til ser det ut til, skal på UL imorgen for å utelukke ny EXU men det føles veldig normalt dette så jeg er mer redd for SA. (men har ingen økt risiko for det altså, selv om jeg har hatt en fra før...)

Skrevet

Hei:)

såååå koselig å høre fra deg da:) så fint å høre at alt er bra med den lille i magen din..håper alt går bra fremover:)

Jeg er her inne desverre enda..ikke noen posetiv tester for meg:( er nå i min 13 pp så begynner å bli veldig sliten å lei nå.

har ikm om 1 uke,så da håper jeg at jeg kan komme etter deg:)

koselig å høre fra deg og masse lykke til:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...