Helnøtt med spire:) Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Var en utrolig fin/søt/morsom film. Den må dere bare se!!! *sukk*
EnJente_m_EnJente Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Takk for tips Går den på kino nå eller ?
Helnøtt med spire:) Skrevet 15. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2007 Vet ikke helt faktisk om de har begynt å vise den på kino enda. Hvis ikke så e det nok ikke lenge før:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå