Linea ble født 10.11 Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Jeg har sett på nettet et sted at det er mulig å få kjøpt et plagg som dekker kun magen.. uten stropper ol.. Det gjør at man kan bruke sine vanlige topper, og dekke magen med denne. Men jeg kan ikke finne den igjen...HJELP..
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Det har de mange plasser tror jeg. Jeg såg at de hadde på HM på City cyd i tr.hjem, men jeg fikk bedre nytte av singletene på Jeans & clothes. De er lange og kan brukes under alt. Finnes med fordel i alle slags farger og er supre etter fødsel også!!!
Gjest Ut på tur Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Du kan også bare kjøpe noen billige topper og klippe av stroppene og bruke som magebelte Ellers så har jeg faktisk en god del topper jeg fortsatt kan bruke nå i uke 41 og jeg har STOR mage så om du leiter litt tror jeg du kan finne vanlige topper i vanlige butikker som er lange nok
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 takk for svar jenter =) de har de ikke på H&M her i byen, men det å klippe av mammasinglet var ikke så dumt.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 jeg har kjøpt et magebelte på babyshop. Det er bredt nederst, som gir støtte for ryggen. Har vært utrolig deilig å bruke nå på slutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå