Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Ser det er mange kvinner som går til 3D UL, og folk spørr meg her hjemme om jeg skal det/har vært på det.. Men jeg må ærlig innrømme at jeg har ikke lyst til å se babyen min på den måten.. Synes rett og slett bildene/videoene jeg har sett ser ekle ut! Tror kanskje det kommer av fargen på bildene/videoene.. Ser liksom ikke "søt baby" ut.. mer "ekkel alien" :S Er det bare jeg som føler det sånn?
Anonym bruker Skrevet 15. august 2007 #2 Skrevet 15. august 2007 Nope - føler det akkurat likedan!! alle spør om jeg ikke vil ha 3D men det jeg har sett syns jeg ser "alien-aktig" ut så har ikke fått det gjort...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 Sånn har moren min det i alle fall...synes det er veldig freaky! Jeg har sett både søte babyer og alien-babyer på 3D bilder, men det frister ikke for meg å ta det selv...jeg blei faktisk litt satt ut på den aller første UL-en med snulla selv om det var vanlig 2D.
Yarn Skrevet 15. august 2007 #4 Skrevet 15. august 2007 Ikke bare deg, nei:) Trodde det var bare meg, jeg.. .. meeen, kan hende jeg hadde sett annerledes på det hadde det vært av min lille gutt:)
Sommerfugl78 Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 Har ikke sett så mye på slike 3D-bilder, men det er kanskje fordi jeg synes de ser litt ekle ut!! ) ...synes de ligner på blider som en manipulerer i sånne photoshop-program. Så, nei, vurderte ikke å dra på 3D-UL (det koster jo litt også da).
Caelyn Skrevet 15. august 2007 #6 Skrevet 15. august 2007 Noen bilder ser ekle og freaky ut. Men kommer an på om det er "gode" bilder.. Bildene på profilen min synes jeg ikke er ekle, det er de beste fra vi var på 3D, men noen av de andre er såkalt "freaky" =P
casd Skrevet 18. august 2007 #7 Skrevet 18. august 2007 He,he... tok 3d ul i uke 26,ville ikke vært foruten. Noen bilder er kjempe fine,mens noen,eh,ja likna på den der lille rare i ringenes herre. Men morsomt å ha uansett.Blir nok moro for ongen når hun/han blir stor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå