Mille** Skrevet 15. august 2007 #1 Skrevet 15. august 2007 Fikk beskjed av en bekjent i dag at jeg bare måtte bli med på facebook, så jeg lovet å prøve i hvertfall. Men hvor lang tid etter dere registrerte dere kom den eposten sånn at man får fullført sign upen? *utålmodig*
Mille** Skrevet 15. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2007 Hmmm....trodde det var en hel drøss med dibbere som også er facebookavhengig!? ;o) Noen??
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 15. august 2007 #3 Skrevet 15. august 2007 den skulle du nok ha fått nå,.....men det er mange som sliter med reg, få vennina di til å invitere deg d er enklere
Mille** Skrevet 15. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2007 Men kan hun invitere meg hvis jeg ikke er registrert?? Tro om det hjelper å bare prøve helt på nytt da?
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 15. august 2007 #5 Skrevet 15. august 2007 kan invitere alle som har epost adresse. men prøv en gang til du
Mille** Skrevet 15. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. august 2007 Ok, takk for svar. Får prøve igjen, og hvis ikke får jeg be henne invitere meg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå