Gå til innhold

Denne pergoen ødellegger jo hele systemet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over ikm og skikkelige mensen smerter men ingenting kommer ut???

Noen som har opplevd dette?

Er ikke gravid, testet igår og den var blendahvit.

Fikk derimot en svak positiv test forrige uke men hva hjelper vel det?

Håper ikke syklusen blir helt fucked nå da, jeg som hadde så stabile suklyser fra før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ta en ny test. Jeg kan trøste deg med at syklusen går tilbake til normalen etter hvert, det har den gjort på meg. Men jeg synes det er merkelig hvis du ikke er gravid da EL var når den pleier, hva tester har du brukt?

Skrevet

Har brukt billig strimler. tok min siste CB torsdag og den var blank.

Nå er jeg så sikker på at TR kommer, så nå kan den bare komme. Disse smertene er ikke til å ta feil av.

Dessuten har jeg dødsvondt i ryggen og det får jeg innimellom før TR.

Skrevet

Dersom det er tilfelle synes jeg der kjempe trist:( Håper sånn at det skal klaffe for deg snart

Skrevet

Takk for det, det begynner virkelig å tære dette her. Fikk helt sammenbrudd igår da vi skulle legge oss, gråt som et barn og var helt ute.

Hvor mange pergokurer har du tatt?

Skrevet

jeg forstår deg så godt. Av og til lurer man på om det noen gang skal få en happy ending, men jeg skal trøste deg med at som regel så gjør det det. Det er en mager trøst akkurat nå, men de fleste får lønn for strevet.

Jeg gikk på en enkel kur, mnd etter hadde jeg er pause mnd, da satt den. Pergoen funker i pasuemnd også

Skrevet

Kanskje du opplever det samme som jeg gjorde på min første pergokur?

Jeg tok blodprøver for å sjekke el, og da jeg ringte gyn for å høre resultatet gratulerte kontordama meg med graviditeten.

Siden det var ferie, ble det til at jeg ringte en stund etter IKM, og da hadde jeg fått mensen og greier. Så jeg ble litt paff.

Jeg har som policy å ikke teste før det har gått laaangt over IKM, så jeg hadde ikke testet den pp, og ante ikke at jeg hadde vært gravid.

Tanta kom jo sånn ca til normal tid. Jeg var altså ikke gravid, men gyn kunne konstatere at jeg hadde vært, men at den nok hadde gått til grunne nesten med en gang, og derfor kom tanta til sånn ca normal tid.

Siden du fikk en svak positiv test tidligere, og den nå er blendahvit, kan dette kanskje være tilfelle?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...